maandag 2 januari 2012

Dag 18 Blog bijwerken / Blog updating

Zo vandaag (02-01-2012) even mijn blog bijwerken, net een foto bijgevoegd van het geheel van de Hello Kitty sieraden, op dag 16 heb ik een armband en oorbellen gemaakt.
Het wilde zaterdag niet echt lukken met het maken van de armband, de kraaltjes floepten iedere keer van het elastiek en ben eigenlijk zelf ook niet helemaal tevreden met het resultaat.
Ik had het bijna opgegeven, maar toch maar doorgezet. Ik wilde natuurlijk toch iets creatiefs gemaakt hebben die dag.

Ik merk ook dat het niet de makkelijkste tijd is geweest dat ik begonnen ben met mijn 365 dagen project, volop in de feestdagen drukte en tijdens de vakantie als je niet in je normale ritme zit.
Maar ik ben er toch trots op dat ik heb doorgezet al die dagen, ook al heb ik me er natuurlijk soms wel makkelijker vanaf gemaakt en moeten de echte interessante projecten nog komen.

Verder heb ik net nog een foto toegevoegd aan dag 10, een foto van onze kerstboom.
Gisteren ben ik ook nog op een andere manier creatief bezig geweest, naast het inkleuren van een mandala.
Ik heb namelijk nog een blog gemaakt, eigenlijk ook een 365 dagen project (om mee te beginnen;)), An Angel Each Day, in post 1 aldaar meer uitleg over hoe en waarom.
Mensen die me goed kennen snappen eigenlijk wel waarom dat blog niet kon uitblijven...



Today (02-01-2012) working on my blog, adding a picture of the whole package of the Hello Kitty jewelry, on day 16 I made a bracelet and earrings.
Saturday it really didn't work out that great with making the bracelet, the beads fell of the rubber band a couple of times. And actually I'm not really satisfied with the result.
I almost quit, but I persevered. I did want to make something creative that day.

I notice that it isn't the best time to start a 365 days project, with the busy holidays and during vacation when you are not in your normal routine.
But I'm proud that I persevered all those days, allthough sometimes I made it myself easy, the real interesting projects still have to come.

I've also added a picture to day 10, a picture of our Christmas tree.
Yesterday I've also been creative in a different way next to colouring a mandala.
I made another blog, actually also a 365 days project (to start with ;)), An Angel Each Day, in post 1 on that blog more about why and how.
People who know my very well will understand why this blog was bound to come...

An Angel Each Day

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...