dinsdag 10 januari 2012

Dag 26 - Sneeuwvlok / Snowflake

Het is niet altijd even makkelijk hoor zo'n 365 dagen creatief project, ik heb eigenlijk zoveel te doen in huis en tsja wat gaan we dan vandaag nog maken is toch iedere dag wel weer de vraag.
Soms weet ik wel wat ik graag wil maken, zoals de afgelopen dagen met de sieraden (ketting, oorbellen en armband van onyx en toermalijnkwarts).
Maar er zijn ook dagen dat ik zoiets heb van had ik maar meer tijd om iets anders te maken.
Ik wil natuurlijk jullie ook wat afwisseling laten zien, zodat het leuk blijft om terug te komen.
En daarnaast wil ik mezelf natuurlijk blijven stimuleren om iets anders als anders te maken.
Sieraden en mandala's hebben jullie tot nu toe het meeste zien voorbij komen.
Dus ik hoop dat ik vandaag dan toch weer iets anders als anders aan jullie kan laten zien.
Zie jullie later :D.


It's not always that easy a 365 days creative project, I've got actually so much to do around the house and then every day it's the question what to make today.
Sometimes I really now what I want to make, like the past couple of days the jewelry (necklace, earrings and bracelet out of onyx and tourmaline quartz).
But there are also days that I wish I had more time to make something different.
I want to show you some variation, so it's nice to come back and see what I've made.
And I also want to stimulate myself to make something different then normal.
Jewelry and mandala's you have been seeing the most lately.
So I hope today that I can show you something different then before.
I'll be back :D



Dit is dan het resultaat van vandaag, ik heb de strijkkralen uit de kast gehaald, die mijn dochter vroeger gebruikte.
Ik was eerst begonnen aan een hartvorm, maar vond het niks, daarna wilde ik in eerste instantie een bloem maken, maar het is een sneeuwvlok geworden.

This is today's result, I took the perlerbeads out of the cabinet, my daughter used them years ago.
I started of making a heartshape, but I didn't like it, then I thought about making a flower but ended up with a snowflake.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...