zondag 5 februari 2012

Dag 52 - Wat is er verstopt ? / What's hidden ?

Vandaag ben ik druk op internet bezig en heb ik een foto kopie gemaakt van een figuur wat mijn dochter bij haar lespakket had zitten...je moest de figuur herkennen en de vakken kleuren waar het getal te delen was door twee.
Ik had dit al gezien toen ik van haar uitgelegd kreeg hoe ik een raaklijnen figuur kon maken (zie dag 39+40) en omdat ik dit een mooi plaatje vond heb ik het nu gebruikt.
Wil er uiteindelijk nog wat anders mee gaan doen, maar voor nu heb ik dus alleen de figuur getekend die ik eigenlijk al meteen herkende.

Today I am busy on the internet and I have made a photo copy of a figure that my daughter has in her lessons package...you have to recognize the figure within and colour the parts that can be devided by two.
I've seen this one before when she explained me how to make a tangent (see day 39+40) and because I like the picture, so I've used this now.
I actually want to do something else with it later on, but for now I've coloured the figure which I recognized inmediately.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...