dinsdag 13 maart 2012

Dag 89 - Oranje Vilten Hartje / Orange Felt Heart

Oranje Vilten Hartje / Orange Felt Heart
Zo heb ik toch nog ergens de tijd genomen om creatief te zijn vandaag. Ik ben niet zo van de naai afdeling dus is niet helemaal goed gelukt, ben er toch anderhalf uur mee bezig geweest. Zou je zo niet zeggen hè voor zo'n klein hartje, maar ik vind hem toch wel cute.

I finally took some time to be creative today. I'm not that good in sewing, so it's not really well done, it took me one and a half hour. You wouldn't say that for a small heart like that, but I do think it's cute.

8 opmerkingen:

  1. de volgende gaat vast al een stuk makkelijker. en ja er gaat meer tijd in zitten dan je denkt, dat merk ik wel met de naamslingers maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar Saskia, oefening baart kunst hè, vandaar ook dit hele 365 dagen creatief project om eens op andere manieren als anders creatief te zijn en nieuwe dingen te leren. Maar blijf natuurlijk me ook bekwamen in mijn sieraden en ga zeker ook weer binnenkort met 'orgonite' aan de slag. Is ongeveer twee jaar geleden op mijn pad gekomen en heb ik nu al zeker een dik half jaar niks meer mee gedaan, maar het weer buiten wordt ook beter want werken met glasheldere giethars is toch echt wel iets voor buiten hihi. Binnenkort dus meer daarover en vooralsnog ga ik denkelijk nog een paar hartjes maken ;). Warme creative groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. hij is leuk geworden Susan! Ik vroeg me af: wat doe je met je 365-projectjes? Houdt je het allemaal zelf of geef je t weg? zomaar ff benieuwd :-) fijne dag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Evelyn dat is een goeie, tsja het ligt er helemaal aan wat ik maak. Veel van de sieraden van wat ik maak zijn voor mezelf, maar zeker ook niet allemaal, zijn voor of een nieuwe Give Away of als kado voor een jarige of straks wellicht een pagina hier met 'blogsale' ;).

      Verder heb ik gezien dat in blogland veel geswapt wordt, dus dat lijkt me zeer zeker ook wel leuk, iemand anders blij maken met dingen die ik gemaakt heb en andersom.
      Zo zat ik bij dit hartje te denken aan of er een slinger van te maken of aan een tas te hangen...
      Dus als je als eens wat voorbij hebt zien komen en zoiets hebt van oh dat vind ik mooi, wil ik kopen, wil ik swappen... Dan hoor ik het wel hihi.

      En als het iets is geweest waar bij staat dat ie voor mezelf is of al voor iemand anders is gemaakt, mag je je ook melden hoor. Wie weet kan ik dan wel een look-a-like maken of iets naar jouw gading :D.

      Mailen daarover werkt natuurlijk het beste, mailadres staat onder pagina (about me&contact) en is de 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com

      Warme creative groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Maakt niet uit hoe lang je bezig bent als het bezig zijn je maar voldoening geeft, Ik vind het al een hele presatie elke dag iets dus you go girl!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dank je wel. Ja het is inderdaad niet altijd even makkelijk om ook echt iets creatiefs te maken, maar het geeft zeker veel voldoening. Mijn buurvrouw complimenteerde me net met mijn ketting. Ik heb vandaag een van mijn draken kettingen om ;). Ik kom even niet op de naam van de steen hihi. Maar ben net terug uit het bos, het is zo'n zalig weer, dus lekker gewandeld en foto's gemaakt. Straks meer daarover ;). Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  4. Ha! Nice... Bedankt voor je mail. Ik ga het zo beantwoorden. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...