woensdag 11 april 2012

Dag 118 - Engelen Armband

Engelen Armband bij Regenboogmaansteen en Labradoriet set
Vandaag is een heftige emotionele dag voor me.
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn ex vriend plotseling is overleden en dat heeft er flink ingehakt en ben eigenlijk al de hele dag uit mijn huisje. Ik heb in mijn ander blog An Angel Each Day er iets over verteld (www.anangeleachday.blogspot.com).

Maar ik heb toch laat in de namiddag de tijd genomen om een armband te maken bij mijn regenboog maansteen - labradoriet set, het is een engelen armband geworden.

Warme creatieve groetjes van Susan

By the way; Ik heb een Give Away op mijn andere blog; Engelen Oorbellen. Ik nodig jullie van harte uit.

4 opmerkingen:

  1. jeetje wat een heftig nieuws.... sterkte meis! Voor dit soort "dingen" is creatief bezig zijn ook altijd een goede uitlaatklep. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan begrijpen dat je daar van slag van bent, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met dit gebeuren,
    groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel lieverds voor jullie lieve reacties. Het doet me heel goed.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...