woensdag 25 april 2012

Dag 132 - Sneakpeak - Boswandeling - Mini Cooper Hangers

Sneakpeak - Boswandeling - Mini Cooper Hangers
Vandaag een sneakpeak naar iets wat onderweg is naar MiM, een van de winnaars van de Engelen Oorbellen Give Away. Dit is een gedeelte van de kaart die ik vandaag voor haar gemaakt heb. Zodra ik van haar een seintje krijg dat het binnen is zal ik natuurlijk meer met jullie delen.

Verder ben ik vanmorgen lekker gaan wandelen in het bos, lekker genoten van de ontluikende en helende natuur en nog hele toepasselijke Godinnen orakelkaarten getrokken.

Vanavond nog met de Mini Cooper hangers aan de slag geweest met Diamond glaze, pff dat is niet het makkelijkste spul om zonder luchtbellen aan te brengen en op te laten drogen.


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Zeg! Jij maakt het wel erg spannend! Zodra die de mat raakt, krijg je een sms! Knuf MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is toch het leukste hihii...die voorpret ennuh straks als ik eens met de hars en engeltjes enzo aan de slag ben gegaan gaan we eens praten over een swapje...goh wat zou ons thema zijn ? hihiii

      Verwijderen
  2. Hoi, daar ben ik. Zoals ik beloofd had in mijn blog van vandaag. Ik was lang niet bij je op visite. Wat heb je veel moois gemaakt in die tijd joh! Complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl! Deze tuinkabouter (zie blog van vandaag ;)) zit hier helemaal te glimmen :D.

      Verwijderen
  3. Leuk he om andere mensen zo te verrassen!
    Lekker in het bos gewandeld, wat fijn. Ik moest vandaag gewoon werken... Maar zit nu wel naar buiten te kijken naar ons eigen mini-bosje (tuin). Ik kan ook erg genieten van al het opkomende groen & bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is een feestje op zich als je ze dan weer kunt verrassen :).
      Ja zalig gewandeld, had ik vandaag eigenlijk ook willen doen maar had mijn energie nodig voor de tuin vandaag en ga dadelijk nog even op mijn fietsje springen...was ik bijna vergeten dat dat ook nog moet gebeuren hihi.
      Geniet maar lekker van je prachtige tuin, doe ik ook op dit moment:D.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...