maandag 30 april 2012

Dag 137 - Kringloopfinds

Kringloopfinds
Zo we hebben een zalige dag achter de rug, zijn vanmorgen al om 9uur richting Maastricht vertrokken met een Amerikaanse vriendin om naar de Koninginnedag rommelmarkt in het stadspark te gaan.

Dit zijn mijn kringloopfinds (oh nee valt me opeens in dat ik nog wat leuks heb gekocht, maar dat krijg ik nog, show ik een andere keer ;)).

Er zijn een aantal dingen waar ik echt helemaal happy mee ben, op de eerste plaats die prachtige vrouw-plakette (mmm weet even niet hoe ik dat moet noemen, hij is in ieder geval heel zwaar en gelukkig hadden we de auto kortbij staan anders had ik haar niet gekocht), verder ben ik over mijn oren gelukkig met mijn Miss Piggy tas.
Ook heb ik samen met die plakette, die mooie oude afdruk gekocht van Maria en kind (staat achterop een boodschap uit 1944). Ik heb ook nog een mooie geode gekocht, selestiet zou het zijn...mmm pendelen we nog op, ik heb wel zo'n zelfde bergkristal geode. En dan heb ik nog een leuk olifantje gekocht van de Elephant parade, onderaan zie je hem samen met eentje die ik hier in Heerlen heb gekocht tijdens de Elephant parade in Heerlen en die staat eigenlijk nog op mijn to-do list voor dit jaar, hij is namelijk fluor groen en wilde hem een andere look geven.

Vandaag dus creatieve foto's...oh nee heb trouwens ook nog wat gekocht om creatief mee te zijn, een heel zakje met knopen ;) en nog een mooie zwarte rok voor mezelf (gewoon om te dragen...die ga ik niet vermaken of zo) en nog kralen...


Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...