zaterdag 5 mei 2012

Dag 142 - Classic Mini Cooper Notitieboek

Zo vandaag nog een notitieboek bekleed (nav YouTube filmpje van Marijke van Ooijen), nu lekker in een favoriete kleur van mij, roze...

Ik denk dat ik er wel nog wat op plak, daar waar ik het bloemetje heb geplakt, maar weet nog niet wat...bloemetje van kant denk ik. Maar moet ik eerst uitpuzzelen hoe ik zo iets moet maken (van kanten stof dan hè). Als iemand ergens een tutorial weet, hoor ik het graag.

Aan de zijkant heb ik kanten stof over een wit/roze geruit stofje gedaan en die zuurstokroze stof is van bij de action, van een poetsdoekje ;). Oh ja met nog een lintje van bij de action voor de afwerking. Deze keer geen lintje om het boek mee te sluiten, is me net wat te irritant ;).

Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. haha wat goed een roze poetsdoekje! en dan van de action nog wel!! Als je het niet gezegd had had ik het niet gezien hoor.
    Een bloemetje van kant zou ik zo ook niet weten, gewoon een beetje bij elkaar plooien ofzo???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag die een aantal weken geleden bij de Action liggen en ik ben zelf niet zo van de poetsafdeling :p dus zag er meteen een leuk stofje in voor een hartje of nu dit dus ;).
      Ja als ik tijd en zin heb ga ik eens oefenen of surfen naar hoe en wat tips/tutorials. Wordt komende week een drukke week heb hem al helemaal vol staan, dus proberen tijd te vinden om toch creatief te zijn.
      Thanks voor je altijd zo leuke reacties :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. Weer zo een leukje! En dat van een poetslapje! Hier worden ze ook nauwelijks gebruikt, dus misschien moet ik er ook een andere functie voor verzinnen... Hahahahaha! Wat ga je erin schrijven? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze is ook cute hè. Ja wie weet zien we straks bij MiM's tasjes wel ook notitieboekjes verschijnen. Het is erg leuk om te doen. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...