donderdag 17 mei 2012

Dag 154 - Vannacht Engelen kaartjes getrokken

Ik heb vannacht drie kaarten getrokken van mijn orakelset Dagelijkse Leiding van je Engelen.
Ik kwam maar niet in slaap en heb wel heel toepasselijke kaarten getrokken. Die ik vandaag met jullie deel.

Ik ben vandaag niet echt creatief geweest. Heb mijn kleren uitgezocht/ingepakt, de strijk gedaan en in huis wat gedaan.

Luister: Maak je geest rustig, mijn lief en luister naar onze geruststellende mededeling dat er voor alles wordt gezorgd. Blijf in deze kalme en ontvankelijke staat, zonder je zorgen te maken over de exacte uitvoering van dat wat je gemanifesteerd wilt hebben. Een stille geest en een ontspannen lichaam zal ons snel en duidelijk horen. Dit is ons antwoord aan jou: Luister.

Heb vertrouwen: Het feit dat je voorwaarts gaat wil nog niet zeggen dat je vertrouwen in jezelf hebt. Vertrouwen in het Goddelijke is genoeg, samen met de wetenschap dat het goddelijke op allerlei manieren door jou heen en met jou samen werkt. Scan maar op ons als je zelfvertrouwen wat minder is en wij zullen je van moed en geloof voorzien.

Loslaten en overgave: Wij laten de zegeningen van onze stralende liefde over je uitstromen. Open je armen en laat moeilijkheden die jou in de grip hielden los. Open je handen, je armen en je hart voor onze liefde en hulp.

Warme creatieve groetjes van Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...