donderdag 24 mei 2012

Dag 161 - Een poging tot

Gisteren heb ik een poging tot creatief zijn gedaan onderweg van Praag naar Bratislava.
Maar doordat de weg uit platen bestond en we dan ook nog in een Mini rijden was het een hele uitdaging, die ik maar heb opgegeven, ik kon nog geen hartje tekenen...nou ja zoals ik ze normaal teken ;).

Het was zowiezo een hele lange dag gisteren doordat wij wat pech hadden met onze auto en heel veel stukken maar 60 tot 80 km per uur haalden en soms maar zelfs 40 tot 50. Dus de rest heeft er als een tuf tuf treintje achter aan gesjokt.

Toen we in Bratislava aankwamen konden we de camping niet vinden en uiteindelijk bleek het een rampzalige camping te zijn met afwerkplek dus dat leek ons niet veilig met een open auto erbij.
Dus besloten een andere camping te zoeken en uiteindelijk zaten we om een uur of half tien aan ons eten.

Deze blogpost zal ik pas kunnen inzenden op het IMM te Balatonfüred. Die van gisteren heb ik als de wiedeweerga vlak voor ons vertrek uit Praag ingestuurd.

Ik heb zowiezo besloten dat ik alleen nog foto's ga delen, want het is tenslotte vakantie.

Warme groetjes van Susan (met deze keer de nadruk op warm, het is hier denkelijk toch wel zo'n dik 30 graden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...