zaterdag 16 juni 2012

Dag 184 - Ik recykleer ;) Kadozakjes uit Gordijn

Zo vandaag de roze sieraden allemaal mooi aan een 'angelic love from Susan' kaartje vastgemaakt met een lief hartjes lint.

Maar tsja toen moest ik nog zakjes hebben voor de blauwe sieraden. Ik kwam een kanten stofje tegen, maar dat vond ik net wat teveel van het goede en opeens dacht ik aan een gordijn dat ik nog had liggen. Ik heb een strook gebruikt om vier zakjes van te maken en een sliert om de zakjes te sluiten.
Nu nog bij de twee laatste zakjes de sliert erdoorheen trekken met een klein veiligheidsspeldje.

Dan is mijn bijdrage voor de actie 'Maak het voor Maud' bijna zover klaar en kan het op de post. We kunnen er Maud niet meer mee helpen, maar hopelijk wel andere kinderen.


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Wat een geniaal idee! Je gordijn gebruiken erg mooi resultaat en nog voor een goed doel ook. groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had opeens zo'n ingeving ;). Is geen gordijn dat ophangt hoor, heb het eens gekregen om door te geven voor de rommelmarkt. Maar had toen al zoiets van hey leuk stofje voor carnaval of zo. Dus al twee jaar in huis liggen. En ik heb wel een verzameling kadozakjes die ik gekregen heb bij aankoop van edelstenenstrengen en sieraden. Maar niet zoveel dezelfde ;).
      Het was weer even een gepriegel maarrr voor een goed doel doe ik dat met liefde. De envelop is gisteren meteen op de post gegaan en als PostNL een beetje meewerkt heeft Lotte hem maandag in huis en kan het donderdag mee op de braderie in Zwolle.
      Dankjewel voor je lieve reacties. Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. Slim bedacht.
    Leuke sieraden.
    Erg lief dat je mee doet aan de actie.
    Wat een verhaal over zo'n klein meisje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte leuk dat je ook hier even voorbij komt.
      Ja hoop van harte dat ze goed verkopen.
      Ja het verhaal van die kleine meid is heel heftig, maar hoop dat we er in ieder geval nog anderen mee kunnen helpen.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Goed hergebruik en erg leuk resultaat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...