woensdag 20 juni 2012

Dag 188 - Fotoowtjes uit de Oude Doos

Vandaag ben ik met mijn vader wat gaan doen in het kader van vaderdag.
Ik moest in Maastricht zijn voor de controle afspraak bij de tandarts en dat probeer ik dan te combineren met bijvoorbeeld familiebezoekjes...

We zijn samen naar het kerkhof op de Tongerseweg geweest en daarna naar de kringloop (alleen een sprookjesboek gescoord) en ook nog bij mijn vader op bezoek geweest.

Deze foto's heb ik gemaakt van het oude foto album van mijn vader, dus in het kader van vaderdag deze collage.


Warme creatieve groetjes van Susan

5 opmerkingen:

  1. Was gisteren effe een snelle bijdrage, waren nog onverwachts naar vrienden op bezoek gegaan en bedacht me toen dat ik nog mijn 365 dagen post moest doen en tsja had alleen die foto's bij de hand...is goed op te zien dat ik met mijn mobiele heb gemaakt...je ziet de reflectering ervan... Maar had ze eigenlijk meer voor mijn dochter gemaakt om te laten zien hoe opa én oma eruit zagen toen ze jong waren (haar leeftijd). Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Susan!
    Die oude foto’s blijven mooi! Toen ik klein was dacht ik altijd dat de wereld vroeger écht grijs/wit was!
    Fijne ‘kleurrijke’ donderdag!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die hélène :) ja inderdaad het blijven prachtige foto's, deze zijn eigenlijk allemaal van dezelfde leeftijd en mijn vader heeft al tig jaren een baard, dus heel anders. Hihi, ik was even gaan kijken van welke leeftijd je zou kunnen zijn, maar zie dat je ook kids in ongeveer dezelfde leeftijd hebt, dus zul je ook uit de zestiger/zeventiger jaren komen net zoals ik. Was toch ook een kleurrijke tijd hihi, maar zie aan al je prachtige tekeningen dat je het leven gelukkig heel kleurrijk ziet hihi. Leuk om van je te horen, probeerde gisteren nog bij je te posten, maar wilde maar niet lukken. Groetjesss Susan

      Verwijderen
  3. Bijzonder! Fijn om oude foto's te kijken. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, jammer dat we niet zoveel tijd samen hadden om nog meer oude herinneringen op te halen. Maar was wel echt quality time samen met mijn vader :). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...