vrijdag 22 juni 2012

Dag 190 - Rood Wit Blauw Classic Mini Cooper ik hou van jou!

Vandaag weer een rood wit blauwe ketting gemaakt van rode en blauwe glazen kralen en matte bergkristal.
Deze kleuren zitten niet alleen in de Nederlandse vlag, maar ook in de vlag van het Verenigd Koninkrijk ook wel de 'Union jack' genoemd.

Ik heb er een Union Jack Classic Mini Cooper bedel aan gehangen en een Big Ben bedel en last but not least een leeuw op 'the crown' met de Union Jack.

Ik ben in ieder geval weer blij met mijn creatie.

Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Mooi en heel erg creatief. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl :D. Jij en jullie allemaal ook een heel fijn weekend!
      Ik doe het weer rustig aan, voel me vandaag een zoutzak hihi.
      Ik ga lekker op de bank freubelen óf misschien dat ik toch eerst het bos in ga en me dan beter voel...mmm kan misschien beter wat in de tuin gaan werken, onkruid verwijderen, besjes plukken ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Hoi Susan! Dank voor al je lieve berichtjes op mijn blog! En wat leuk dat je volger geworden bent. Wat een leuk idee om een 365 dagen creatief blog te starten. Ik ben ook iedere dag wel creatief bezig, zou niet zonder kunnen, dan word ik heel 'grumpy', maar het dagelijks bloggen zou er helaas bij mij bij in schieten....
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk een berichtje uit Spanje :). Ja ik krijg er ook steeds meer zin in, maar ja huishoudelijke taken liggen ook te wachten, dus die krijgen vaker voorrang. Nu ook dus. Kan me voorstellen dat je naast jullie drukke leven om een camping, winkeltje etc te runnen te druk is om iedere dag ook nog erbij te bloggen.
      Ik ga weer wat doen...zoeff...leuk by the way dat je hier ook volger bent geworden...heb mijn spaanse meisjes kaart gisteren eens even tevoorschijn gehaald. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...