zondag 24 juni 2012

Dag 192 - Lekker lui

Tsja vandaag zijn we lekker lui, er wordt vandaag niet gecreëerd behalve misschien een versgebakken brood uit de broodbakmachine ;).

Dit zijn een paar films die vandaag al de revue zijn gepasseerd, jammergenoeg was de smurfenfilm in het Nederlands, maar wel heel leuk! Forbidden Kingdom hadden we al eens gezien, maar blijft leuk om nog eens te zien Christmas Cupid is echt een film voor ons, feel good movie en die 200 Cigarettes, tsja die had wel wat maar niet echt super.

Zo spenderen wij vandaag onze zondag ;) niet creatief dus. Gewoon lekker samen van films genieten.


Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk met dit slechte weer lekker films kijken. Ik had het helemaal super, lekker een middagje naar een vriendin (lees zonder kinderen!) met chocolade truffels op de bank samen hakend, kletsend en ook nog film kijkend!
    Wij keken naar The best Exoctic Marigold Hotel, leuke zondagmiddag! Fijne avond ben benieuwd naar je creatieve uitspattingen deze week! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow wat een geweldige film lijkt me dat, ik heb net even de trailer bekeken via mijn imdb-app en wow echt een aanrader! En wat zalig samen met een vriendin zonder kids en mét chocolade en ook nog eens creatief van zo'n film genieten.
      Wij hebben gisteren ook nog bad teacher gezien, mmm en nog een film, ships weet de naam niet meer, oh jawel het begint me weer te dagen, Prince of Persia, beide geweldige films en samen met manlief in bed, mijn allerbeste vriendje ;) met chocolade, panini's, chips, drop en ook nog warm eten uit de diepvries (hij macaroni en ik rijst met veel groente, restjes van andere dagen dat ik uitgebreid gekookt heb en perfect voor zo'n heerlijke luie zondag).
      Ja ook ik ben benieuwd naar mijn creaties hihi, heb nog geen idee wat ik ga maken, waardoor ik me geïnspireerd voel, maar dat komt vast en zeker goed.
      Jij dankjewel voor je leuke berichtje en geweldige tip. Dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. Was dat een hint ;-)
    46 volgers nu dus!!
    Tja voor een roze ketting.........;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha wist nu niet meer of je al volger was. Kom je vaker tegen ;) hihi. Ja de post is er en ja ik zag opeens dat het er al 46 zijn en kwam je tegen, dus nu wel volger hihi. Leuk! Welkom! Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...