maandag 9 juli 2012

Dag 207 - Verstelwerk, uithaalwerk én nog geen vervolg op de sneakpeak

Vandaag heb ik wat verstelwerk gedaan aan wat zomerkleding die dus al enige jaren op me liggen te wachten. Ik ben net ook klaar met het uithalen van de band van die witte zomer petticoat rok. Ik heb hem enige tijd geleden gekocht in de kringloop en wist toen al dat hij me te klein was, máár als ik de band eraf zou halen zou ik hem wellicht wel kunnen passen.

Vandaag dus gewoon de schaar erin gezet :), maar ik moest uiteindelijk de band helemaal los tornen zodat ik die kan gebruiken om elastiek in te zetten. Het had wellicht ook handiger gekund, maar tsja ik heb daar niet zo veel ervaring mee dus ga het zo proberen. Het ziet er toch naar uit dat ik er een t-shirt overheen draag zodat je de bovenste rand niet gaat zien.
Ik hoop er morgen aan verder te gaan en hem af te maken en hopelijk is hij dan naar wens en heb ik een zomer petticoat erbij.

Ook had ik graag de rest van de sneakpeak van afgelopen vrijdag willen laten zien, maar PostNL heeft niet hard genoeg zijn best gedaan om mijn kadootje aan MiM, die vandaag jarig is, op tijd te bezorgen (vrijdag verstuurd). Nu kan het best zo zijn dat het vandaag bezorgd is, maar MiM is inmiddels naar het zuiden des lands (ja vlakbij ook nog ;)) afgereisd. Dus we moeten allemaal nog wat geduld hebben.

De bos bloemen heb ik vanmorgen 'geplukt'...nou ja mét de snoeischaar, na mijn wandeling naar het bos.

Verder ga ik nu nog met kralen aan de slag, maar ook dat zal ik pas op een later tijdstip kunnen laten zien, want dat is bestemd voor JoJo, de eigenlijke winnares van mijn allereerste Give Away, die ik destijds niet te pakken kreeg en na twee weken wachten een andere winnaar heb getrokken. Ze mailde me onlangs met een hele goede reden waarom het destijds niet is gelukt, dus ga ik voor haar alsnog wat maken.


Warme creatieve groetjes van Susan

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de winnares van destijds zich alsnog gemeld heeft. Dat moet je goeddoen. Ik vond het toen zo vervelend voor je. Lief dat je alsnog iets maakt voor haar. Ik ben nog steeds blij met mijn mooie hanger. Krijg er veel complimenten over en noem dan altijd jouw naam natuurlijk ;-)
    Mooie bloemen laat je zien. Succes met je rok !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè vond het ook leuk en ze had echt wel een hele goede reden en ja dan is het toch leuk om alsnog wat voor haar te maken. Ik heb het net op de post gedaan, ben benieuwd wat ze ervan vind.
      Die rok daar ben ik nog niet mee aan de slag gegaan, ben vandaag in de recycle mood geweest en zelfs net bij de brievenbus, waar dus ook de papier/kleding en glascontainer staat wat kleren meegenomen om te gaan recykleren ;). Er lagen twee grote vuilniszakken naast de containers en wat kleding lag eruit en met die regen is dat gewoon zonde. Ik zag wat leuke stof dus die heb ik eruit gehaald...heb me verder maar ingehouden om niet nog dieper te zoeken...met moeite ;)...en heb de zakken in de kledingcontainer gedaan. Warme creatieve groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
    2. By the way lief van je dat je reclame voor me maakt en er blij mee bent :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...