donderdag 19 juli 2012

Dag 217 vervolg - Toch nog een stempel gemaakt

Het uitje van vanavond gaat toch niet door en heb dus toch nog iets gemaakt.
We blijven lekker thuis en gaan dadelijk de laatste delen van 'Once upon a time' kijken.
Manlief had voorgesteld om vanavond naar de film te gaan, maar de meeste leuke films draaien pas vanaf 21.30/21.45uur (behalve Magic Mike die draait wel eerder). Ik heb nog even naar andere bioscopen in de omgeving gekeken en Sittard slaat alles met om 22.30uur voorstellingen, ik vind dit toch echt geen normale tijden meer!

Op mijn blog An Angel Each Day (www.anangeleachday.blogspot.nl) heb ik vandaag het engeltje gedeeld dat achterop de postcrossingkaart was getekend.
En ik kreeg nu toch de behoefte om er een stempel van te maken. Had dit ook aan Eileen geschreven dat ik dat misschien zou gaan doen. Maar het is best lastig hoor om van zo'n gedetaileerde tekening een stempel te maken, dus heb al gutsend toch wat dingen anders gemaakt. Misschien als je al lang stempels maakt dan is dit goed te doen, maar voor een beginneling als mij zijn die vingertjes niet te doen. Heb ook bij één oogje wat teveel weg gegutst, maar och je ziet toch dat het een engeltje is en daar gaat het om!


Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...