zaterdag 21 juli 2012

Dag 219 - Creatief met Kringloop Finds

Vandaag weer eens even in een kringloop geweest waar ik al langere tijd niet was geweest en leuke vondsten gedaan.

De grote tegel/dakpan met bloemen op ziet er in het echt véél mooier uit! De stof/handdoek/gordijntje vind ik ook super.

En met de Sjors en Sjimmies ben ik al creatief geweest, had nog meer willen doen. Maar de plannen zijn gewijzigd dus heb alles uit mijn handen laten vallen en snel opgeruimd en gaan nu een paar uurtjes weg. Zoefff

Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Jij bent echt een creatief-machien!!! Heel inspirerend! Veel plezier!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel Els. Gaan nu lekker (pff wel heeel vroeg) naar een rommelmarkt, dus wie weet wat ik vandaag nog allemaal mee naar huis neem ;). Groeetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...