zaterdag 7 juli 2012

Give Away's in Blogland én niet gewonnen, toch een gezelligheidje

Vandaag wil ik drie Give Aways met jullie delen.
Maar allereerst iets gezelligs (zoals Vlijtige Lies, Arjo het noemt) wat ik net heb ontvangen bij de post. Vlijtige Lies had onlangs een Give Away. Ik was niet één van de twee winnaars, máár ze had voor alle mededingers nog een gezelligheidje. Kijk maar in de collage wat mijn gezelligheidje is. Een biggetjes strijkapplicatie! Ik ben er super blij mee, so cute!! Dankjewel Arjo!


En dan nu de Give Away's;

Eentje loopt dit weekend af maar ben ik helemaal vergeten te delen. Hij loopt tot zondag 8 juli 2012.
Dat is de Give Away bij Nostalgische Nonnevot;
http://denostalgischenonnevot.blogspot.nl/2012/06/dutch-art-german-treasures.html
Je kunt dit Hollands tegeltje winnen ;).

Dan heeft Kathy van 'van Mij, voor Jou' ook nog een leuke kleurige Retro Give Away die loopt tot 27 juli 2012;
http://emm-sofie.blogspot.nl/2012/07/give-away.html

Hanneke van Ateljee de Kraal, die onlangs bij mij de Give Away heeft gewonnen, een Trendy Give Away en geeft één van deze zelfmaakpakketjes voor een leren armband weg (je mag kiezen welke). Hij loopt tot 26 juli 2012;
http://ateljee-dekraal.blogspot.nl/2012/07/100-berichtjes-100-volgers.html

Er lopen nog enkele andere Give Aways waar ik al eerder een blogpost over heb gedaan, kijk maar eens even terug!


Warme creatieve groetjes van Susan

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het zo onder de aandacht brengt, n leuk dat je mee doet.
    Ik heb je ketting binnen, leuk hoor, ik zet het volgende week op de blog,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hanneke fijn om te horen dat de ketting van de Give Away goed is aangekomen en dat je hem leuk vind. Heel veel draagplezier ervan!
      En dan kan ik vandaag mijn creatie van de week delen ;).
      Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. Wat een gezellig blog heb je, ik ga je volgen! Ik zag je staan bij het blog van leukelintjes, bij die stand heb ik vandaag lekker geshopt tijdens de Parademarkt! Grappig om te zien dat er ook bloggers in de buurt wonen, hoor je niet vaak. Ik kom zelf uit Brunssum.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben van Brunssum en woon er ook nog steeds, ben zeker naar de Parademarkt geweest :-) Soms is de wereld klein! Ik zie bij jouw volgers ook allemaal bekende gezichten staan, vreemd dat ik je niet eerder ben tegengekomen!
    Groetjes en fijn weekend nog! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar had ik graag eens willen gaan kijken, maar dat zat er gisteren niet in gezien mijn energieniveau. Ja dat zie je niet snel bloggers uit de buurt, nou ja ze zullen er zeker wel zijn, maar dan moet je al naar ieders profiel en dan moet diegene het er al bij hebben staan...jij hebt geloof ik zuiden van het land staan en ja dat is best groot hihi. Brunssum is niet echt om de hoek voor mij (vooral omdat ik alles op de fiets doe), maar zeer zeker kortbij als je kijkt naar andere bloggers die ik volg en die mij volgen ;). Leuk dat je volger bent geworden en wie weet wel eens tot ziens ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...