zondag 12 augustus 2012

Dag 241 - Lekker rondtoeren en Öcher Bend

Vandaag ga ik geen creatie met jullie delen.
Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen en vanmiddag heb ik onze auto van binnen en buiten gepoetst terwijl manlief lekker aan de Mini bezig was.

Na effe uitgerust te hebben en een panini gegeten te hebben zijn we gaan toeren met de auto, onze vrienden waren niet thuis dus lekker het heuvelland ingereden, onderweg heb ik wat foto's uit het raam gemaakt of uit het dakraam zodat jullie een beetje in vogelvlucht mee kunnen genieten.

Toen we bijna weer thuis waren zag ik een affiche van de Öcher Bend (kermis in Aachen) en zei dat tegen manlief en zijn toen daarheen gereden en hebben daar een rondje gelopen.
We zagen een hele leuke attractie, zo'n Luna park maar dan in de vorm van een garage (zie foto's, oh ja ik zag ook nog een draak 'vliegen').

Nu ben ik nog even bezig in de tuin (nu aan het uitpuffen ;)) en gaan zo lekker naar bed. Nu is het tenminste nog te doen om in de tuin te werken ;).

Nog een fijne avond lieverds!

Warme creatieve groetjes van Susan

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk! Er een dagje tussenuit! Prachtige foto's! Ik mis die Limburgse heuvels... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was wel lekker genieten met z'n tweetjes ertussenuit naar voldane arbeid uhm gedane arbeid...och ja je snapt 'm ;).
      Ik vind het heerlijk dat rondtoeren in de auto, maar eerlijk gezegd zou ik wel eens vaker willen stoppen, terrasje pikken en op het gemak van het uitzicht genieten maar manlief houdt nu eenmaal van auto rijden en voor hem is dit zalig om te doen door het heuvelland crossen, zekers weten als de Mini straks af is dat hij met nog meer plezier erdoorheen sjeest.
      Een paar maanden geleden hebben we vooor het eerst meegedaan aan zo'n toerrit/puzzelrit met de Mini en ik heb toen echt als een gek heiligbeelden moeten tellen en opdrachten maken hihi, zo'n fun had hij erin om met de Mini door het heuvelland te sjeezen ;).

      Ja MiM kan me voorstellen dat je de heuvels mist, zou ik ook doen als we hier niet meer zouden wonen, wat ik me niet kan voorstellen. Ik mis bijvoorbeeld de Maas van Maastricht, voor de rest eigenlijk niet zo veel, bevalt me hier prima in het Heerlense.

      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...