vrijdag 17 augustus 2012

Dag 246 - De day after, een lekker lui dagje

Vandaag is de day after ;).
Vanmorgen eerst lekker gaan wandelen in het bos wat ik al veel te lang niet gedaan heb.

Het volgende heb ik in het bos geschreven/getypt;
Het is 10.14uur als ik foto's van mijn punniksel en vingerhaaksel én het bloemetje van Els maak.
Ik ben sinds lange tijd weer in het bos en nam een andere route als anders maar werd als een magneet aangetrokken tot de boom waar ik het een aantal weken geleden in heb gehangen. Het hangt er niet meer...maar zag het opeens opzij in de struikjes liggen, het is losgebrand, maar gelukkig nog ver in tact, dus zoeken we toch gewoon een nieuwe boom uit waar kwajongens wellicht niet zo snel komen. Dus nu hangt onze creatie in een van de bomen waar ik wel regelmatig even zit en kaartjes trek. Het voelt voor mij als een magische plek in het bos, een echte godinnenplek en nu dus een beetje versierd door een godin met hulp van een andere godin :).

Thuisgekomen heb ik wat foto's gemaakt van de kado's die ik heb gekregen en ben me nu net aan het bedenken hoe ik dit nu het beste kan delen, omdat ik ook mooie foto's in het bos gemaakt heb en wil delen.
Verder heb ik een lui dagje gehad, gewoon een dagje vrijaf genomen en lekker tv gekeken en nog overgebleven aardbeienvlaai gegeten, geblogt, gefacebookt, een kaartje geschreven.
Nee dames (Bien en Els) ik heb nog niks aan de Give Away gedaan, maar ga zeker een dezer dagen naar kijken waar ik jullie mee ga verrassen.
Ik vond dat ik wel een dagje niks doen verdiend had hihi, nou ja heb toch nog opgeruimd en gekookt (zelf zuurvlees gemaakt, voor het eerst sinds jaren frieten bij de frituur uhm snackbar voor jullie ;) gehaald), maar verder doe ik niks vandaag. Ik heb creatief foto's gemaakt, kijken jullie mee?! Alles is wel weer lekker door elkaar gehusseld, maar zo krijgen jullie een beeld.

Oh ja ik heb dus ook leuke post van Merula gekregen maar dat deel ik een andere keer, ik post nu even een overzichtsfoto van alle kado's. Hoe mijn dag was heb ik onderaan de blogpost van gisteren gepost ;)).


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. Gezellig plekje, leuke cadeaus, en nu lekker nagenieten..!
    mmm die taart ziet er trouwens overheerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker nasoesen met zo n heerlijk taartje op een gezellige plek geniet maar lekker hoor Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi girls ja die aarbeienvlaai/taart was lekker, gisteren lag die natuurlijk helemaal vol met aardbeien ennuh ik zat inmiddels lekker binnen onder de plafondventilator ;).
    Buiten is het overdag veel te warm, onder het afdak 35-45graden is het al gauw als de zon er volop schijnt. Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ziet er allemaal heel fijn uit!
    Jammer van die mensen die iets kapot maken hé. Fijn dat het nu op een favoriet plekje van jou hangt (mooie foto!).
    Enne: wij zeggen ook frituur :)
    Nog veel plezier, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja dat wist ik dat ze dat in België ook zeggen, maar boven de grote rivieren is het patat en snackbar als ik het goed heb hihi.

      Ja net in het bos geweest en het hangt er nog steeds :). Heb er weer lekker gezeten en een kaartje getrokken van mijn nieuwste Doreen Virtue app, super mooie kaarten van de Angel Tarot Cards.
      Zag onderweg wel een boom waar ze fik in hebben gestookt...jammer dat ze zoiets moeten doen want volgens mij komen ze toch graag in het bos, ik snap dat niet zo goed die vernielzucht, maar ja het bos wordt gelukkig goed beschermt :).
      Knuff!

      Verwijderen
  5. Ja dat is waar Sil, ik voel me een heel rijk mens met zoveel lieverds om me heen die aan me denken :).
    Ja zo'n aardbeienvlaai/taart gaat er altijd wel in hè ;), de appelcake trouwens ook en de brownies waren ook in no time op hihi.
    Vandaag doe ik het ook weer rustig aan, net omgezwikt in het bos en was blij dat ik thuis heb gehaald, dus nu lekker couchpotatoën op de bank.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...