woensdag 29 augustus 2012

Dag 258 - Leuke Post verstuurd én ontvangen

Vandaag kan ik dan eindelijk mijn verjaardags give aways met jullie delen die ik aan Bieneke van 'Bien maakt' en Els van 'Dingen die fijn zijn' heb gestuurd.
Bieneke heeft er hier over verteld; http://bien71.blogspot.nl/2012/08/zondag.html
Els haar blog; http://dingendiefijnzijn.blogspot.nl/2012/08/ontzettend-lieve-post.html
Ze heeft haar pakje vandaag pas binnen gekregen ;).

Ik heb voor beide een hanger gemaakt van taartenpapier, geïnspireerd door de swap die ik van Kathy ( http://emm-sofie.blogspot.nl ) heb gekregen.
Voor Els heb ik een roze gemaakt met nostalgische poezie plaatjes en voor Bieneke een geel/oranje met echte retro bloemen poezieplaatjes.

Verder heb ik ze allebei een SoulCollage kaart gemaakt, voor Bieneke eentje met een retro kaart uit mijn verzameling en voor Els eentje met een gedicht die beide kanten in beslag neemt met plaatjes en tekst die ik op gevoel heb toegevoegd.

Voor beide heb ik een aangepast setje stempelkussens uitgezocht en ook nog wat andere frutsels in bijpassende kleuren van de door hun gewonnen Give Away.
Ook hebben ze allebei een handgeschreven brief erbij gekregen, geschreven op retro briefpapier.


Vandaag werd ik verrast met een verjaardagspakketje van MiM (www.366xengel.blogspot.nl) een prachtig engelendoosje met daarin een engelenbeeldje, wierook, wierookhouder en een mooie kaars. En een heel leuk zelfgemaakt kaartje, so cute. MiM verkoopt deze handgemaakte/handgehaakte engelenkaartjes in haar webshop; http://www.mimstasjes.nl/c-1561778-2/366-x-engel-shop/

Verder heb ik vandaag niet zo heel veel gedaan, mega slecht geslapen (van 2.27uur tot 8 uur wakker geweest), dus uiteindelijk pas om half twaalf of zo weer wakker, wat kaarten geschreven voor Postcrossers en voor mijn jarige nichtje, voor de laatste een leuke envelop gemaakt van een mooie pagina uit een Flow en nog wat leuke spulletjes erin gedaan naast wat centjes en nog wat ander leuk spul ingepakt.
Ik heb ook nog een envelop gemaakt (geen foto) voor 3 zusjes en hun moeder waar ik morgen een kaartje naar ga sturen. Ik had over de 3 zusjes gelezen op het blog van Tante Jannie; http://tantejannie.blogspot.nl/2012/08/kaartjes.html

Dus vandaag stond helemaal in het teken van leuke post. Morgen komt er een leuke Give Away, 'What you see is what you get Give Away', in het kader van leuke post én van 75 volgers!!!


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. De foto's zijn weer lekker door elkaar gehusseld ;).

11 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingen zie ik hier allemaal :-)
    leuk zo'n dag vol met leuke post of dat je deze nu mag krijgen of versturen

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè die mooie wisselwerking op blogspot.
      Zo'n lief kado van MiM nog voor mijn verjaardag en dan gisteren weer een aantal postcrossing kaarten verstuurd.
      Mijn nichtje was ook heel blij met haar kadootjes, leuk toch. Als ik nog eens kijk is die envelop toch machtig mooi zo uit de Flow, ja die had ik nu dubbel dus gewoon zonder pardon eruit gescheurd en staat prachtig bij dat elfenkaartje :). Knuff!

      Verwijderen
  2. ow! allemaal weer leuke spulletjes verstuurd en moois gekregen, doe je goed joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja lieverd dat doe ik goed én dat doet me goed ;) vooral dat laatste :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes weer! Hoe kan het dan toch dat je slecht geslapen hebt? Toch niet liggen 'malen'? Ben heel benieuwd naar je give away! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hoop hem vandaag toch echt nog kunnen te posten, wacht nog even op de post en dan is hij compleet ;) de Give Away en anders doe ik het wel op een andere manier...hihi...ik spreek in raadsels hè?! :p

      Nee hoor niet liggen malen, gewoon klaarwakker, last van de volle maan die eraan komt. Vannacht goed geslapen tot half zes en later wel weer lekker gaan slapen en pas tegen tien uur weer wakker geworden.
      Knuff!

      Verwijderen
  4. Dikke dikke dank je wel! Het is echt een super prijs!!!!
    Ik wens je vannacht een heerlijke slaap!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd met heel veel liefde gedaan en gemaakt hoor. Geniet ervan én vanavond slaap ik als een roosje :D. Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat een super give-aways heb je ervan gemaakt, helemaal op maat nog wel. Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er ook blij mee en de ontvangsters ook, wat willen we nog meer!!
      Nu weer aan de slag met leuke post. Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat is dat fijn he? Post krijgen en post versturen. Beide even fijn! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...