donderdag 30 augustus 2012

Dag 259 - Leuke Post van én door Tante Jannie

Zo vandaag stond weer in het teken van leuke post. Ik heb een aantal kaarten verstuurd, maar ook weer eentje ontvangen met wat heel leuks erbij :).

Tante Jannie ( http://tantejannie.blogspot.nl ) stuurde me deze leuke post naar aanleiding van mijn reactie op haar Give Away ( http://tantejannie.blogspot.nl/2012/08/give-away.html ) die trouwens ook tot 7 september loopt net zoals de mijne die ik vanavond heb gepost; http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/08/what-you-see-is-what-you-get-give-away.html waar je kans kunt maken op een setje ansichtkaarten.

Maar okay ik kreeg een hele leuke echte Tante Jannie kaart, to cute en een klein kadootje en wat zat erin??; twee engelen magneetjes!! Ook so cute <3 Dankjewel Tante Jannie !

Naar aanleiding van Tante Jannie's blogpost; http://tantejannie.blogspot.nl/2012/08/kaartjes.html
verstuurde ik vandaag vier kaarten, naar een moeder met drie kids in een zelfgemaakte envelop ;).

Ik zal het verhaal even kopiëren dat op het blog 'Roerend Goed' stond waar Tante Jennie naar verwees.

De oproep van de moeder dus ;

Wie o wie zou mijn meiden willen verrassen met een kaartje. Mijn kleine tweeling van 4 heeft in hun leventje al meer ziekenhuizen wél dan niet gezien, dit mede door hun vroeggeboorte (exact 6 maanden zwanger), hartproblemen, schildklierproblemen, groeiachterstand waarvan ze nu denken dat het waarschijnlijk dwerggroei zonder uiterlijke kenmerken is (mijn meiden zijn nu bijna 4, maar nog maar 83 en 86 cm groot) en nog meer kwaaltjes waardoor ze o.a. fysiotherapie hebben voor hun hypermobiliteit en voor hun motoriek, en logopedie voor slikproblemen.

Mijn meiden beginnen zich nu te verzetten tegen al die onderzoekjes, ze zijn het gewoon zat en ondanks dat ze 4 zijn, merken ze duidelijk aan hun omgeving dat ze "anders" zijn.

Er komen binnenkort weer heel veel onderzoeken aan, om nu de echte oorzaak van alle problemen te vinden. Hierdoor gaan mijn dochters en ik nu ook speciaal verhuizen, zodat we dichter bij een goed ziekenhuis zitten.

Mijn oudste dochter van 14, Lesley, heeft hier heel erg moeite mee. Veel aandacht gaat naar haar zusjes en nu ook nog verhuizen en al haar vriendinnen en verzorgpony en vertrouwde omgeving ruilen voor een plaats ruim 200 km verderop. Niet mis voor een meid van 14, maar ze houd zich verschrikkelijk dapper en doet echt alles voor haar kleine zusjes.

Ook de kleine meiden zijn verschrikkelijk dapper. Bijna 4 jaar oud en paar keer per week naar het ziekenhuis, 2x per week fysio en een keer logopedie en toch zijn het verschrikkelijk blije meiden!

Het zou dus super zijn als de meiden gebombardeerd zouden worden met kaartjes om ze even een hart onder de riem te steken. Mijn 3 meiden zijn zo verschrikkelijk dapper met al dit gedoe, en ik ben zo verschrikkelijk trots op hun drietjes dat ze dit gewoon verdienen. Ik weet zeker dat ze het helemaal geweldig zouden vinden.

Via een andere site hebben ze ook al kaartjes mogen ontvangen en de lach op hun gezicht als de postbode komt is onbetaalbaar!!

Liefs en alvast bedankt namens mij en mijn 3 meiden.


Warme creatieve groetjes van Susan

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave magneetjes! En mooi, die oproep. Fijn dat je er gehoor aan gegeven hebt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè super zijn ze hè, zouden zomaar MiM magneetjes kunnen zijn. Zo lief van haar. Ben er superblij mee!
      Ja weet je het is maar zo'n klein gebaar wat zo een groot gebaar wordt omdat je daar vier mensen tegelijk blij mee maakt.
      Ik heb ze dan wel weer allemaal samen in een envelop gedaan, 1 postzegel ;). Tsja Suuske moet ook op de kleintjes letten.
      Knuff!

      Verwijderen
  2. Hihi wat gek om je eigen creatie op iemand anders blog terug te zien :-). Ze zijn je van harte gegund! Je wederhelft heeft nog geen SoulCollage op zijn hoofd gehad hoop ik? ;-)

    En ook echt super tof dat je het verhaal van die 3 meiden (plus moeder) hier ook gezet hebt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel kaartjes ze inmiddels hebben gekregen ;)

    Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi de test fase is vanmorgen in gegaan, leek me wel zo veilig :p maarreh hangt er nog steeds hihi. En ik neem aan dat dat ook zo blijft en anders hoor ik het wel aan gevloek whahaha.
      Maarreh ze verhuizen zo snel mogelijk naar beneden hoor, daar springen ze meer in het oog. Mmm niet letterlijk dan hè! Hihi dat zouden ze in ieder geval nu absoluut niet mogen doen in het oog springen ;) hihihi.
      Ja het heeft even geduurd en soms moeilijk wat erop te schrijven, maar toch gewoon gelukt. Ik ben natuurlijk niet van de afdeling 'groetjes van Susan' dat is wel te zien aan mijn reacties hihi. Hoop dat ze er blij mee zijn en heb een link naar dit blog vermeld dus hoop dat ze even wat laat weten :). Knuff!

      Verwijderen
    2. Testing one two = geslaagd !!!
      Yess de magneten hebben genoeg kracht om ook een SoulCollage kaart op zijn plaats te houden :).
      Knuff!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja super zijn die magneetjes hè, so cute :)
      Ennuh Tante Jannie is lief ennuh ikke ook hihi.
      Maar jij ook en al die andere lieverds hier op blogspot, this is the place to be!!! Knuff!

      Verwijderen
  4. Leuk dat je de kaartjesoproep weer hebt verspreid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zekers, hoop dat zich nog meer mensen geroepen voelen om een kaartje te sturen en die meiden een glimlach op hun gezicht te toveren.
      Leuk dat je even een kijkje kwam nemen. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...