zaterdag 3 november 2012

Dag 324 - Engeltjes Stempel en Engeltjes Give Away

Ja jullie zien het al, het stempel virus is toegeslagen.

Ik heb weer een stempel gemaakt, een engeltje deze keer, och hoe kan het ook anders ;).

MiM die me leerde stempels te maken, won een Give Away bij knoopjes  (een beschermengel sleutelhanger van Mijnes) waar ik ook aan heb meegedaan.

Ik had al meteen zoiets 'dit vind ik zo'n leuk engeltje, hier wil ik een stempel van'.
Dus toen ik vanmiddag het engeltje nog eens zag op het blog van MiM besloot ik haar over te trekken.
Zie hier het resultaat (ontwerp van Mijnes).

Vandaag is ook de Give Away gestart op mijn andere blog An Angel Each Day, die natuurlijk helemaal in het teken van engeltjes staat.


Warme creatieve groetjes van Susan



14 opmerkingen:

  1. wow susan die heb je werkelijk prachtig ♥ gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis,dank je wel voor de mooie kaartjes ben er erg blij mee!!En wat heb je een prachtig engeltje gemaakt, super leuk, fijn weekend,liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Linda, dat was ook helemaal de bedoeling. Heb je weer leuke kaarten om te versturen of voor je verzameling ;). Heel graag gedaan hoor.
      En dankjewel voor je complimenten, ik ben er ook weer heel blij mee. Knuff!

      Verwijderen
  3. het is idd een erg leuk engeltje. Ik had nog niet bedacht er een stempel mee te maken, maar goed idee! Om terug te komen op een vraag van laatst, dochter spaart geen Hello Kitty, maar is de enige meid in Kitty-leeftijd, volgens mijn vriendin. Vandaar ze ze het popje voor haar opraapte. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi vond haar al geen Hello Kitty type ;). Maar mams vind engeltjes altijd leuk hè?!
      Ik vond het al meteen een leuk engeltje en nu heb ik haar als stempel :D.
      Allern had ik gedacht dat deze roze stempelinkt wat feller was als die andere roze die ik voor het Dick Bruna engeltje gebruik, maar lijkt er erg veel op hihi.
      Heb die grote eens op de rommelmarkt gescoord nog gesealed :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Mooooi.
    En bedankt voor je lieve reactie bij mij.
    Je bent een engel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd graag gedaan hoor, kwam recht uit mijn hart :). Ga vandaag ook weer een kaarsje aansteken voor jullie <3.
      Ennuh thanks for the compliments :D. Knuff!

      Verwijderen
  5. Wauw! Die is echt super mooi geworden! Wat een schattig engeltje :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is een schattig engeltje hè?! Ben er ook heel happy mee. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...