zondag 4 november 2012

Dag 325 - Edelsteen Creaties

Vandaag deel ik met jullie de edelsteen creaties die ik voor het weekend gemaakt heb. 3 engeltjes en een Mini Cooper, een uiltje en een boeddha hoofd.

Ik heb meteen ook wat engeltjes die ik voorheen heb gemaakt bij elkaar gelegd. Dus vandaag is het creatieve foto's dag ;).

Verder verheug ik me op morgen, dan ga ik met mijn moeder naar een gratis beurs in het Mecc te Maastricht http://www.beleefmaastricht.nu

Ik las erover in een huis aan huis blaadje en het leek me leuk om erheen te gaan. Je kunt ook workshops doen las ik...enkele wel tegen betaling...maar och ik laat het lekker op me afkomen.
Samen met de beurs is er ook D(esign)-Day 2012, een design event. Leuk toch?!


Warme creatieve groetjes van Susan


Ps vergeet niet de Give Aways te checken, aan de rechterkant op mijn blog. Ik heb er eentje op mijn engelenblog An Angel Each Day, Tante Jannie, Lore Creatief en Ja-Ni-nA hebben alledrie vandaag een Give Away gestart. Verder ook nog een leuke Give Away bij Jenneke, Sil, MiM... Knoopjes en Kitty Pinkstars hebben iedere week een nieuwe Give Away.

12 opmerkingen:

  1. Hey dat klinkt leuk die beurs, maar ik moet werken... haha. (Misschien maar beter voordat ik weer teveel geld uitgeef!) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Lien, die beurs is de hele week en tot 21uur en ook op zaterdag ;). Maarreh ik zal morgen wel een verslag doen of het wat is.
      Blijkbaar is de Lente Beurs niet meer (niet dat dat mijn soort beurs is), ik ben heel benieuwd wat het morgen geeft. Hebben ook creatieve stands met workshops, Maastrichter brei-café, sieraden maken... En die design day lijkt me ook interessant. Ik laat me verrassen :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Zo jij bent lekker actief zeg wat een productie en veel plezier op de beurs Gr. Marloeskreatief
    Gezellig dat je volger bij me bent geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marloes :). Tot ziens ook op jouw blog!
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. ze zijn allemaal weer mooi!!!!
    Een gezellige dag voor jou en je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl :). Gaat zekers lukken, ik ben blij dat ik mijn moeder heb weten te strikken hihi, die heeft altijd zo'n druk schema ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie beeldjes allemaal! Het worden er steeds meer zo te zien, je kunt wel een winkeltje beginnen! ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd, nou er zitten natuurlijk engeltjes bij voor ik zegt de gek ;). En Sil stelde een swap voor en een reiki vrouwtje wilt er ook nog wel eentje. En wie weet ooit... Maar nu doen we het lekker voor de fun en omdat engeltjes maken zo leuk is. Kan ik straks een engelenkring maken naast mijn schedelkring :p. Knuff!

      Verwijderen
  5. wat een leuk blog! ik ga je volgen! vind je engeltjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gezellig dat je mijn blog komt volgen. Van harte welkom!
      Ennuh bedankt voor je complimenten :). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  6. Groeten uit de TUUTEKRAOM. Leuk dat je er was maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat gezellig dat je op 'bezeuk' komt. Wie weet nog eens tot ziens hier op mijn blog óf ... Warme groetjes vaan Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...