donderdag 22 november 2012

Dag 343 - Rustig aan de wandel

Dag lieverds vandaag heb ik ook nog rustig aan gedaan en ik ben net terug van een wandelingetje in het bos. Ik heb een korte route genomen, gewoon even eruit en lekker genieten van de natuur en ik zag weer prachtige luchten :).
Die ga ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Ik heb ook twee Postcrossing kaarten geschreven, die lagen al een paar dagen te wachten en ik kom op mijn wandeling toch langs de brievenbus dus besloot ik ze snel te schrijven en op de post te doen.
Des te eerder krijg ik natuurlijk weer kaarten van Postcrossers op de deurmat ;).

De twee dames gaven allebei in hun profiel aan dat ze van het strand houden, dus ga ik ze verblijden met vrolijke zomerse kaarten, eentje is van Beachbump.nl heb ik gekregen op de beurs Beleef in Maastricht, het is van een designer die mooie sieraden maakt. De andere met die kindjes is van het kaartenset uit Duitsland, welke eigenlijk dus een soort kerstset hoorde te zijn met mooie engelenkaarten. Weten jullie nog?


Warme creatieve groetjes van Susan











8 opmerkingen:

  1. Mooie luchten!!!!!
    En die kaartenset herinner ik me nog levendig, was best raar hé!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind het nog steeds een beetje jammer, maar och zo kan ik anderen verblijden met een vrolijke kinderkaart. Ja de luchten waren weer prachtig vandaag :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik moet ook weer eens aan Postcrossing gaan doen, is alweer 2 weken geleden geloof ik.. normaal stuur ik zeker 2 kaartjes per week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja soms vergeet je dat zo hè. Ik probeer een kaart per week te sturen, soms twee ;). Heb er vandaag weer twee binnen gekregen :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Haha nu komen die engelen-kaarten-die-geen-engelen-kaarten-waren toch nog van pas! Dat postcrossing he... lijkt me eigenlijk best leuk! Het is toch postcrossing.com? Heb er ook nog een leuke recensie over gevonden: http://www.recensiekoning.nl/2012/05/54024/postcrossing-com :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja nu komen die kaarten goed van pas, want die engelenkaaarten die had ik niet verstuurd gehad hihi.
      Ik heb de recensie gelezen, is wel grappig. Ja ik vind het ook leuk om kaarten naar vreemden te sturen (vertel meestal wat over de kaart, hoe ik er aan kom of waarom ik hem heb uitgezocht of iets over mezelf, met verwijzing naar mijn profiel met links naar mijn blogs ;)).
      Ja klopt idd postcrossing.com klopt mijn link dan niet?
      Knuff!

      Verwijderen
  4. Hoi Susan, ik vind Postcrossing ook zo leuk. Was eerst heel fanatiek, nu stuur ik nog zo af en toe een kaartje, maar vind het hele concept fantastisch. Een vriendin van mij heeft vorig jaar een meisje uit Taiwan te logeren gehad, en die kende ze via Postcrossing, leuk he! Enne...ik sta in de Opzij op blz. 105, kan je toch even lezen in de winkel zonder te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga er naar uitkijken in de tijdschriften winkel!
      Ik heb eigenlijk vanaf begin af aan rustig aan gedaan, een kaart per week, soms twee...dus dan is het allemaal goed te doen. Maar vind het een prachtig concept! Groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...