zaterdag 5 januari 2013

Nog meer engeltjes

Gisteren ben ik weer eens bezig geweest met het maken van engeltjes.
Deze keer niet van kerstkaarten want ik wil ze versturen als nieuwjaarskaart (mmm dan moet ik ze echt wel morgen nog versturen ;)).

Ik krijg verder de afgelopen dagen niet veel uit mijn handen, ik heb gisteren en vandaag wel nog een stapel kerstkaarten gekregen van vrienden en heb daar vandaag de beschreven kant vanaf geknipt zodat ik daar aan het eind van het jaar weer kerstengeltjes van maken kan.

Ook heb ik vandaag soep gemaakt à la Janina van het blog 'elke dag zaterdag', aardappel-prei soep. Mmm hij is echt wel weer lekker geworden. Dankjewel nogmaals aan Janina voor het delen van je lekker én makkelijk recept.

Ook hebben we een camping geboekt bij Rome voor na de Internationale Mini Meeting (Classic Mini Cooper) die dit jaar in Italië gehouden wordt. Ik verheug me erop want ik wil al heel wat jaartjes naar Rome (ik ben een stedenliefhebber).
Het levert echt wel heel wat verschil in euro's op als je rond shopt en niet bij de eerste de beste boekt.


Lieverds en ook alle andere meelezers en ook aan mijn nieuwe volgers die zich hebben gemeld bij de Dankjewel Give Away, van harte welkom voor de laatsten... Ik wens jullie allemaal nog een mooi weekend!

Warme creatieve groetjes van Susan



4 opmerkingen:

  1. druk met je mooie engeltjes geweest leuk zeg
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn groene engel als enige van de kerstpost nog hangen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die engeltjes zijn echt zo leuk! Wat gaaf dat jullie naar Rome gaan voor een mini-meeting! Rome lijkt me ook een erg mooie stad. Ben er nog nooit geweest maar dat zal vast nog wel eens goed komen. :) Knufff

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...