maandag 18 februari 2013

Geen wolkje aan de hemel, maar toch...

...maakte ik wolken stempels, maar ook een stempel van een zonnetje ;). De inspiratie kwam van ons toiletpapier hihihi...

Vanmorgen ging ik lekker aan de wandel (en maakte die prachtige foto in het bos), ik kwam niet zo heel ver want ik kwam een bekende tegen (later ben ik natuurlijk wel nog lekker gaan wandelen).
Ik heb volgens mij wel bijna een uur staan te kweppen over hoe leuk bloggen is en hoe je het beste meer volgers krijgt en hoe geweldig jullie allemaal zijn. Hoeveel steun je krijgt, aanmoediging, leuke post ;), dat je inspiratie krijgt (daar ontbrak het bij haar even aan...ja ze kreeg af en toe ook een speld ertussen :p) als je op bezoek gaat bij al die leuke blogs...en zo kwepte ik maar door ;).

Heidi (zo heet ze) is vorig jaar ook een blog begonnen, denkelijk ook naar aanleiding van mijn enthousiaste verhaal op de koninginnedag markt in Maastricht.
Ik kocht aan haar standje een étagère die ze zelf had gemaakt. Ik vond hem meteen helemaal geweldig, rood met witte stippen hè ;) met een combinatie met 'delfts blauw'.
Ik deelde hem HIER.

Ik heb Heidi's blog onlangs per toeval gevonden...geklikt op 'Heerlen' bij mijn profiel, dan zie je allerlei mensen die uit Heerlen bloggen.
Haar blog heet Heidimaakt. Gaan jullie eens bij haar op bezoek? En wellicht haar volgen? Ze kan wel wat volgers gebruiken...
Ik heb gezien dat ze vanmorgen weer actief op haar blog is geweest en met onze hulp moet het nu vast gaan lukken om een gezellige schare volgers te krijgen en een actief blog te krijgen.

Wie weet kan ze me zelfs leren haken ;), want dat kan ze én ze woont in de buurt (maar dat wist ik al hihihi). Ja ze is nog een beginneling zei ze, maar ze kan al meer als ik (uhm ik kan alleen vingerhaken ;)).
Dus misschien durft zíj het aan om mij wat beginners technieken aan te leren.


Ik deed vandaag ook mijn twee 'omhaakte' kaarten op de bus...allebei gepimpt...eentje zal ik delen met jullie (de ander is een verrassing). Vandaag deed ik in het kader van het postuitwisselingsproject 'Dream Make Share' leuke post op de brievenbus, naar een wildvreemde, ik weet ook niet of ze een blog heeft. Haar naam zegt me niet zo 123 wat.

Bij mijn allereerste 'dream make share' post aan Mariëlle van MaDiBue Handicraft kon ik nog eens even gaan rondneuzen op haar blog wat ze leuk vindt. Nu had ik alleen een naam...
Máár ik had al googlend op haar naam wat gevonden, vandaar voor de zwarte omhaakte kaart gekozen van 'Sandy Beach' en een leuke zwart wit afbeelding erop geplakt en daarna wat doorgeschoten in het zwart-wit thema ;) met enveloppen maken...maar toch nog wat kleur toegevoegd in de vorm van vrolijke poezieplaatjes in het kleine envelopje (Hester's envelopje voor Nicky's verjaardagspost uit elkaar gehaald en als mal gebruikt :)).


Oh ja en gisteren maakte ik dit Gaia / Moeder Aarde beeldje van hars gevuld met oranje calciet. Ik ben er weer heel blij mee. Ik vind haar prachtig geworden :).


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. Denken jullie nog aan Heidimaakt..want het zit er dik in dat jullie alweer zijn afgeleid door al mijn gekwebbel :).
Heidi kun je volgen door de bovenstaande link te kopiëren en te plakken op de pagina van www.blogger.com in de leeslijst bij 'toevoegen'. Zo volg ik tenminste al jullie blogs.







24 opmerkingen:

  1. Ik wil je lieve vriendin graag volgen, maar volgens mij heeft ze geen volg-button op haar blog! Geeft haar even een teken, anders krijgt ze nooit volgers hihi.
    Ik vind het zo lief dat je zo druk bent met wat de ontvanger mooi zal vinden, de volgende keer mag je me rustig vragen of diegene een blog heeft, ik hou een hele administratie bij en heb alles op een rijtje staan;) Ik vind het zelf juist altijd fijn om 'me niet aan te passen' aan wat de ander mooi zal vinden, omdat ik dan minder goed vanuit mezelf wat kan geven, vandaar dat ik het er niet automatisch bij vermeld. Maar als je weer zoiets hebt, vraag me rustig! Enne, al toe aan een nieuw adres? ;)
    Aaaah, heb ik morgen misschien wat in de brievenbus liggen?? Zo leuk, ik ben heel benieuwd! Heeeel erg bedankt alvast!

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inderdaad even in een reactie op haar blog gezet hoe ze 'volgers' gadget kan toevoegen en ik heb hierboven in mijn tekst gezet hoe je iemand kan volgen door de link te kopiëren en plakken in je leeslijst op blogger.com

      Oh goed om te weten dat ik bij jou info kan inwinnen en dat je zo'n uitgebreide administratie erop na houdt :). Ik wacht weer lekker af op mijn leuke post van iemand anders en vraag dan weer een nieuwe aan. Heb genoeg andere dingen om handen ;). Maar wie weet krijg jij morgen leuke post van mij :).
      Knuff!

      Verwijderen
  2. haha ik moet wel lachen om je promo-talk hoor! Ik zal zo eens even bij haar kijken. Maar ik was afgeleid door dat super mooie beeldje wat je gemaakt hebt! En waar je maar 2 regels overschrijft!!! Super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja maar wat moet ik daar nu nog meer over vertellen, dat beeldje spreekt voor zichzelf ;).
      Ik had al lang geen gaia beeldje meer gemaakt en opeens kreeg ik zin erin om die mal tevoorschijn te halen...ik heb zo'n zelfde al eens eerder gemaakt, maar die is naar mijn tante toe gegaan, die wilde die graag van me overnemen toen ze hier eens in het zuiden op bezoek was en mijn creaties zag.
      But thanks for the compliments. Hugs!

      Verwijderen
  3. Hihi, wat een vrolijke wolkjes-stempels heb je gemaakt! En je moeder natuur beeld is ook heel bijzonder, knap dat je dat kunt! Ik heb ook mijn eerste adres van dream make share gekregen, druk aan het bedenken wat ik zal maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de wolkjes stempel is zelfs een dubbele ;). Ik wilde die 'toilet' wolken erop maken en zag toen aan de andere kant al de 'wolkenclub' wolk erop staan dus heb ze beide uitgegutst op een gum...niet echt heel handig, maar och het heeft wel wat...het geeft ook blauwe handen hihihi.
      Heel veel inspiratie gewenst voor je eerste adres! Gewoon je hart/je gevoel volgen en dan komt het helemaal goed!
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  4. prachtige wolken en heerlijk gekwebben en oja jaaaa ik stap nu even over naar Heidi.
    Dank voor de tip :)
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja lijkt me zo leuk om haar te verrassen met een heleboel volgers, dan maakt ze vanzelf een vernieuwde frisse start met haar blog ;).
      Groetjess!

      Verwijderen
  5. haha.. wat een ochtendwandeling-etje al niet teweeg kan brengen! heb hier inmiddels al je linkjes doorgeklikt en ga die wat later bekijken...
    Leuk dat je zo enthousiast met de post bezig bent, het ziet er allemaal heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè, het is de eerste keer dat ik haar in het bos tegenkom. Ze zal er vaker als mij komen. Ze woont een paar straten verderop en we hebben haar man/vriend leren kennen op een Amerikaanse/Oldtimer meeting en ze toen samen op koninginnedag in Maastricht gezien en zo met elkaar een praatje gemaakt.
      Ja leuke post versturen vind ik heel leuk, kost soms wel veel meer tijd als ik van te voren kan inschatten ;). Maar ik heb er plezier aan... Groetjess!

      Verwijderen
  6. Het heeft geholpen hoor. Ik ga zo ook even bij Heidi kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi die schrikt straks van alle bezoekersaantallen en nieuwe volgers ;). Groetjess!

      Verwijderen
  7. Wat een fantastische wolken! Ik ben dol op wolken! En waar een mens niet zijn inspiratie vandaan kan halen... Heel bijzonder! Het beeldje is ook prachtig. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja sinds dat ik dit toiletpapier van de Aldi in Duitsland heb meegenomen zit ik er genietend naar te kijken hihi...
      Ik heb zelfs Els al eens een paar velletjes opgestuurd als Wolken madam ;) samen met de wolkenclub stempel en andere wolkenpost.
      Ja dat gaia beeld daar ben ik ook heel blij mee, ze is gelukkig goed uit de mal gekomen. Dat blijft altijd spannend.. Knuffies en leuk dat je weer terug bent!

      Verwijderen
  8. Owwww wat een leuk idee meis dat Heidi je haken leert. Moeilijk is het niet maar het is gewoon altijd fijn als iemand je in levende lijve op weg helpt!!!!!!

    Mooooooi je wolken stempels!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi uhm dat heeft ze nog niet aangeboden hoor...maar wie weet durft ze het aan om me alvast eens de basis uit te leggen. Via een boek of youtube gaat me dat niet lukken. Heb ik al geprobeerd maar als het dan al snel misgaat, tsja daar helpen ze je dan niet mee en in levende lijve kan dat dan wel...fingers crossed ;). Knuff!

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Ja zelfs een twee zijdige wolkenstempel ;). Niet echt handig, maar och vond het wel grappig om eens te doen... Groetjess!

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Nog iemand die zo vroeg wakker is...pff ik geloof dat ik me nog maar eens omdraai...typt Susan vanaf blogplek 'slaapkamer' ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Hihi hoe toiletpapier je kan inspireren om zulke mooie stempels te maken. Zie je! Inspiratie zit overal in zolang je er maar naar kijkt ;) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa..inspiratie vind je toch maar op de vreemdste plekjes...hihihi.
    Ik had ook al even bij Heidi gekeken...het is voor haar natuurlijk veel motiverender als ze kan zien wie haar allemaal volgen en dat kan niet...maar ik hou het in de gaten!
    Leuk hé dat 'gerommel' met post...degene waar mijn eerste post naar toe ging kende ik ook niet en ik vond dat wel een uitdaging, uiteindelijk bleek ze ook een blog te hebben en dat is wel leuk hiervan, dat je weer nieuwe mensen en blogs ontdekt! Ik wacht nu op mijn post:-) Heel mooi beeldje heb je gemaakt, jij kan dan misschien (nóg!) niet haken, maar kunt weer andere mooie dingen!! xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak je toch mooie stempels zeg. Ik ga zo even bij Heidi kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig hier, kom hier via tante Jannie maar blijf lekker plakken!

    groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...