maandag 4 februari 2013

Ik won KittyPinkstars Sticker Sunday

Jaaa ik kreeg vandaag weer leuke post op de deurmat, een vrolijke envelop uit Engeland van Kitty Pinkstars, ik was heel benieuwd wat het zou zijn.
Wat bleek...ik won Sticker Sunday :D.

Kitty tekent dit jaar een nieuw karakter Cecil the rabbit, to cute. De sticker sunday ging over 'living in a bubble'.

Kijk eens wat een geweldige bubbles ik gekregen heb, ik vind ze super en ook Cecil is zooo leuwk!
De gewone bubble waar Cecil in zit inspireerde mij tot het maken van een stempel van Cecil. Meer omdat die klein genoeg is om over te trekken ;).

Denkelijk ga ik Kitty er nog mee verrassen, maar voor nu geniet ik even van deze lieverd. Of ik maak er nog eentje en stuur die naar haar op, Cecil is natuurlijk haar creatie en valt onder haar copyright.


Warme creatieve groetjes van Susan

Kitty Pinkstars shop op Etsy
Kitty Pinkstars op Facebook





24 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja vooral als je het helemaal niet verwacht. Oh zie net dat de fotokwaliteit niet om naar huis te schrijven is. Ik wil lente!!! Knuff!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja die Kitty (zo heet ze geloof ik niet in het echt ;)) kan zo geweldig leuk tekenen. Net zoals onze tante Jannie, maar dan anders hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Leuk hè, van die onverwachte cadeautjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk! Cecil ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja als ik nu die stempel weer zie, denk ik too cute <3. Verheug me al om donkere enveloppen mee te pimpen ;). Groetjess!

      Verwijderen
  5. Wat een grappig konijn! Dat is een leuke verrassing om op je deurmat te vinden :D
    En je hebt er een mooie stempel van gemaakt (leuk, die meerkleuren stempels!)

    Bedankt voor (al!) je reacties. Supertof. Stond een hele rij mailtjes op me te wachten en heb ze met een grote glimlach allemaal gelezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi graag gedaan hoor. Bij jou was dat nog enigzins te doen hihi en ik bleef gewoon lezen ;).
      Ja die meerkleuren stempels zijn leuk hè, ben er ook happy mee.
      Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Yesss Kitty gives me lots of smiles on my face :). Maar jullie reacties word ik ook altijd happy van :D. Knuff!

      Verwijderen
  7. hihi wat een cutie's

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwww wat gaaf die stempel van Cecil, daar ben ik verliefd op geworden. Superleuk zeg en wat knap dat je dat zelf maakt. Leuk ook, al die geweldige post!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook een zalig karakter. Een lief wit konijntje hihihi.
      Ja het is echt zo leuk om zelf stempels te kunnen maken. Nu alleen nog een groter huis met een grote hobby ruimte om het allemaal ook netjes te kunnen opbergen. Mijn stempel la barst uit haar voegen ;).
      Warme groetjess!

      Verwijderen
  9. Miiieeeeh! Wat een lieve stempel! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat gaaf zijn haar illustraties toch :) Love them! En geluksvogel dat je bent dat je die stickers hebt gewonnen :) So cute! Je stempel is trouwens ook echt super gelukt! Je kan toch ook de plaatjes inscannen, verkleinen en dan opnieuw printen? Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm ik heb al in geen maanden meer aan mijn computer gezeten (mega puinhoop op de computerkamer ;)) en doe alles via mijn iPhone of tegenwoordig ook iPad ;). Maar zou zekers op die manier kunnen hihihi. Knuffies!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...