dinsdag 5 maart 2013

Nog meer omhaakte kaartjes en kittige stempels

Ja ook vandaag werd ik verrast met leuke post. Deze keer een lieve brief van MiM en twee prachtig omhaakte kaartjes met engel poezieplaatjes erop. Zo bijzonder mooi en lieflijk, thanks lieve MiM. Oh ja zoals jullie kunnen zien zat de brief in een envelopje uit Tante Jannie's hand :).
Check MiM's blog uit, want deze week is de laatste week van haar webshop en krijg je 30% korting bij besteding boven 10 euro.

Vandaag kan ik mijn gedeelte van de swap aan Ellen delen. Ellen heeft de envelop al binnen en is er weer helemaal happy mee.
Ze wilde graag het kittig katjesstempel van me overnemen en ik stelde een swap voor. Hier kun je zien wat ze mij stuurde.
Maar het is een inimini stempeltje en bij navraag of ik nog een ander leuk stempeltje voor haar kon maken uit mijn eerder gemaakte stempels. Gaf ze aan gewoon helemaal gek te zijn van hertjes en zwarte katjes.
De hertjesstempel hebben we al eens geswapt dus keek ik eens naar zwarte katjes op internet en vond een paar leuke. Kijk maar eens welke ik maakte.
Ik maakte van de grotere zwarte kat de eerste met ogen, met een streepje. Maar was niet tevreden dus sneed ze eruit en voor Ellen maakte ik eentje zonder ogen. Ik vind zelf het middelste formaat het allerleukste. En dat voor iemand die een hondenmens is ;).


Warme creatieve groetjes van Susan die vandaag een flinke pan chili heeft gemaakt en ook nog wat anders heb gemaakt, maar dat deel ik morgen.







16 opmerkingen:

  1. leuk gedaan die omhaakte kaartjes met engeltjes.!
    en ik ben superblij met mn katten stempeltjes haha ow ja ben jij een hondenmens ? dat had ik nou helemaal niet verwacht ! ik heb je foto's gepakt want die zijn mooier dan die van mij :-)
    fijne avond en dikke knuffel, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik ben een echt hondenmens, als ik een hond zie die wel een stuk groter is als formaat kat, ga ik het liefst lekker knuffelen en stoeien... Manlief is dan weer een kattenmens die wil lekker kroelen en pesten met katten. Ik heb niks tegen katten hoor, maar hoef er zelf geen. Wellicht omdat onze kat Smokey er vandoor is gegaan toen ik jong was...daarna heb ik mijn hart verpand aan onze chowchows :).
      Maar ik is weer happy dat jij er happy mee bent, heel veel stempelplezier ermee! Knuff!

      Verwijderen
  2. Owwww wat een leuke swap zeg!!!
    leuk zeg die katjes stempels! ♥
    Allebei blij ..Top!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit was weer een top swap, gewoon lekker eenvoudig...zij stempels en ik omhaakte kaarten :D knuff!

      Verwijderen
  3. Zo mooi die omhaakte kaartjes van Mim. Ik zag bij Ellen de kaartjes die jij gaat krijgen ipv jouw stempels.
    Goeie swap zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd die heb ik zaterdag al gekregen ;). Zo leuwk! Ja hebben we leuk geswapt hè :D. Knuffies!

      Verwijderen
  4. :D Wat nou 'van ruilen komt...' Zo te lezen zijn jullie allebei erg blij! Nog zo'n leuk iets van blogworld ;)
    Mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je stempels zijn erg mooi geworden, ik vind de kleinste stempel het allerliefst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jouw stempels leuk zeg.
    Maak je ze van een gum? En waar haal je zulke grote?

    Groeten saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Mim kan gezellige brieven schrijven he? Leuke post!! En je stempels zijn ook enig. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die swapjes! En ik ben èn hondenmens èn kattenmens schijnt ook weer bijzonder te zijn haha
    Was de chili lekker??
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha die gekke MiM, gaat ze dat op de enveloppe schrijven :) maar wat kan ze toch mooi haken he?! Ziet er weer prachtig uit! Ik heb gisteravond voor het eerst iemand anders leren haken dus dat moet helemaal goed komen ;) Je stempeltjes zijn mooi geworden hoor! Ik vind die met het hartje-katje het leukst, echt mooi gemaakt! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk! Al die stempels en geweldige omhaakte kaartjes! Daar word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die kattenstempeltjes :-) en die omhaakte kaarten blijven leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...