woensdag 1 mei 2013

Stempel swap en nog meer

Gisteren kreeg ik een mailtje van Nanabee dat ze haar gedeelte van onze swap had ontvangen. Ze stuurde me weken geleden al haar gedeelte op, eigenlijk was het een PIF (Pay It Forward) waar ze een swap van maakte.

Ik zag dat Nanabee gek was van koffie/koffie kopjes dus borduurde voort op dat thema. Ik vond toepasselijke kaarten, ik maakte engeltjes van papier in dat thema en gutste wat stempeltjes. Ik versierde de kaarten op de achterkant ook nog met toepasselijke stickers en ander leuks en zo kreeg Nanabee 'koffie post'.

Marloes kreeg ook post van me, ze kreeg de troostprijs bij mijn An Angel Each Day Give Away maar die breide ik wat uit omdat ik haar nog wilde bedanken voor de mooie engeltjes van vilt die ze voor me maakte. Ik wist dat ze mijn stempels leuk vond en vroeg haar per mail welke ze allemaal leuk vond zodat ik kon kijken welke ik zou maken. Natuurlijk maakte ik haar een Dick Bruna engelen stempel die ook in de Give Away zat en verder gaf ze aan de slak wel leuk te vinden en de kattenstempels. Dus maakte ik voor haar de slak en ik had nog een extra 'kat postzegel' stempel liggen dus die voegde ik ook toe, met twee stempelkussentjes.

Kijk maar even mee wat ik de beide dames stuurde...en mijn jarige oom en mijn vader...
Mijn vader vroeg me een paar weken geleden of ik mijn oom een postzegelkaart wilde sturen omdat hij 80 werd. Normaal stuur ik alleen een kerstkaartje, maar natuurlijk wilde ik dat wel doen en om mijn vader te verrassen stuurde ik hem ook eentje. Ze zijn beide postzegel verzamelaars, gaan samen naar de postzegelclub sinds een paar jaar. Mijn vader belde gisteren al blij op om me te bedanken, die verrassing was gelukt!


Lieverds heb een fijne dag, ik krijg dadelijk bezoek van blogdin tante Jannie :D, ze krijgt vandaag hoogstpersoonlijk haar gewonnen Give Away kadootjes (van m'n engelenblog) en haar PIF...beide heb ik een beetje uitgebreid gewoon omdat het kan ;).


Warme creatieve groetjes van Susan









4 opmerkingen:

  1. Hoi Susan, wat een leuke stempels, echt leuk bedacht. Ik weet zeker dat je swapmaatje er blij mee is. Vraagje: waar koop jij die zakjes waar je de stempels in hebt verpakt? lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt niet stil gezeten, leuk om te zien, veel plezier vandaag met "tante Jannie
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, doe Femke de groetjes van me en heel veel plezier!!!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk wat heb je weer een hoop mensen verwend en je stempels zijn echt zo gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...