maandag 16 september 2013

Niet gehaakt, wel zelf gemaakt ;)

Afgelopen weekend op de Elf Fantasy Fair Arcen kreeg ik vaak de vraag (vooral door oudere dames) bij het zien van mijn kanten kleedjes jurk 'heeft u al die kleedjes zelf gehaakt?' en mijn antwoord was dan 'nee niet zelf gehaakt, wel zelf de jurk gemaakt!'.


Heel leuk was het om te zien dat mijn jurk heel wat glimlachen op gezichten toverden. Je zag soms al van verder af dames met een brede glimlach en dan wist ik dat die mijn kanten kleedjes jurk hadden geschoten. Ik heb dan ook vaak mogen poseren voor die dames, om het thuisfront te laten zien wat je toch ook met die kanten kleedjes kon doen die thuis in de kast liggen ;). 

Okay deze foto is niet gemaakt door oudere dames, maar door een gezin waar ik ook weer een foto van maakte. 

We hebben enorm genoten afgelopen weekend en ik ben nog steeds na aan het genieten. Ik heb vandaag weer wat foto's in een openbaar album op Facebook gepost en al heel wat mensen hebben zichzelf gevonden. Leuk toch?






Ja er zitten ook wat engerds tussen, maar ik vind dat ook wel wat hebben ;). 
Maar lieve kleine meisjes waren er ook hoor!



En ook deze kittige dames

En met deze lieve draak heb ik lekker geknuffeld :D
 En ook met z'n vriendje ;). 

Het thema was dragons & hobbits




Zo hebben jullie toch weer even mee kunnen genieten van al die prachtige creaties/outfits. 
Volgend jaar in april is de Elf Fantasy Fair Haarzuilens weer bij kasteel de Haar Utrecht, wie weet kan ik wel een aantal van jullie verleiden om er ook heen te gaan. Het is met Pasen komend jaar, als je interesse hebt kun je beter vroeg boeken dan krijg je de tickets het voordeligste ;). http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2014/
Nee je hoeft niet zelf verkleed te gaan als je daar niet van houdt, zo'n 80% loopt verkleed rond.

Warme creatieve groetjes van Susan





13 opmerkingen:

  1. wat een mega outfits zitten er tussen, buiten het feit dat jij er prachtig uit ziet heb je hier ook mooie foto;s geplaatst. je word nog een beroemdheid

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt fantastisch uit en ik kan me voorstellen dat je de show steelt met je prachtige outfit,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 1 woord PRACHTIG!!!!!!!!!!!!

    Wat een geweldig evenement is dat meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je viel echt wel op, prachtig!!! Je kleuren zijn ook perfect
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, heerlijk ook om al die foto´s te bekijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's! En je jurk is echt geweldig!!!!! :D
    Ik krijg eigenlijk wel zin om naar de volgende fair te gaan ;)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet er fantastisch uit, maar je bent zeker niet de enige daar. Het staat op mijn bucketlist om ook eens te gaan! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Jouw jurk viel inderdaad op, kan me voorstellen dat je bekijks had!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het toch echt wel bijzonder om te zien dat mensen er zooo veel tijd aan hebben besteed. Mooi hoor! Ik het lijkt me een stuk leuker dan carnaval in ieder geval ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In een woord schitterend. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alhoewel ik niet veel heb (ken het alleen van tv) met deze hobby was ik wel heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het af zou lopen met de kleedjes en ik zit echt met open mond, wat supermooi gemaakt, sowieso de hele combinatie, ik vond jouw outfit serieus het allermooist! Wat ga je er nu mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...