zaterdag 21 september 2013

Prijsvraagje en wat leuke rommelmarkt vondsten

Dag lieverds daar ben ik ook weer, op de eerste plaats wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn kanten kleedjes jurk. 


Ik heb al dagen in mijn hoofd het plan om een prijsvraag te organiseren omtrent mijn Elf Fantasy Fair outfit, ja jullie raden het al...je mag raden hoeveel kanten kleedjes ik op mijn kanten kleedjes jurk heb genaaid, ook de kleintjes doen mee ook al heb ik die gehaald uit een groter kanten kleedje ;). 

Wie het kortste in de buurt komt wint een kanten kleedjes gerelateerde prijs, verwacht niks groots, gewoon voor de leuk. Jullie hebben een week de tijd om mee te doen, je kunt maar één keer raden. 

Ik heb niet echt een foto waar je heel duidelijk alle kleedjes op ziet, maar misschien is dat ook wel leuk. Doe een gokje hoeveel ik er op heb genaaid (ik moet ze zelf ook nog tellen hoor ;)) en laat hier beneden een reactie achter (wel graag volger zijn). 

Ook laat ik nog even twee foto collages zien van mijn steampunk mini top hat en van mijn steampunk jasje. 


En natuurlijk zou ik ook nog even mijn rommelmarkt aanwinsten laten zien, gelukkig kreeg ik manlief zo ver om me vandaag mee te nemen naar eentje, wel vrij laat want ze ruimen daar vroeg op, maar ik heb toch wat leuke dingen gescoord. 

Een mooi leren tasje voor bij mijn outfit en een mooie bijpassende leren riem. Het tasje vond ik eigenlijk wat duur, het is helemaal van leer en handgemaakt, maar nadat ik ergens anders die mooie leren riem in ongeveer dezelfde kleur scoorde heb ik gepingeld en het toch voor een leuke prijs kunnen kopen. 


Verder kocht ik wat kleding, leuk om mee te gaan recykleren en het pistool vond ik in dezelfde doos en die past eindelijk wel in mijn holster. Op de EFF heb ik gewoon mijn baby chembuster in het holster gedaan ;). 


Op de foto zien jullie ook de cowboy hoed die ik onlangs scoorde bij de Carnavalswierts in Heerlen. Volgend jaar wil ik verschillende outfits dragen ;). 

Ik ga er weer vandoor, dankjewel nogmaals voor al jullie reacties, volgende week zomdag is de uitslag van de prijsvraag :D. 

Warme creatieve groetjes van Susan

13 opmerkingen:

  1. Goh Susan, hoeveel kleedjes. Ik weet het! het zijn er een boel :-)
    Maar ik doe niet mee met je prijsvraag, ik heb alweer zoveel post ontvangen, dus ga een ander verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik bedacht me al dat het voor jou stukken makkelijker was want jij hebt nog een foto gekregen van alle stukken van mijn rok ;). Ik kom snel weer eens bij je op bezoek, lig enorm achter... Knuff!

      Verwijderen
  2. Hoi, ik ga wel een gokje wagen, 99 kanten kleedjes ;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Susan,
    Ik heb laatst al je leuke give-away gewonnen, dus ik gun anderen een kansje! Wel leuk bedacht die prijsvraag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Lien ja ik had dit al langer in de planning staan, maar nog geen tijd gekregen om de kleedjes eens te tellen. Had zelfs verwacht dat ze me zouden vragen hoeveel kleedjes ik erin verwerkt had, maar niemand heeft me dat gevraagd. Een heleboel ja dat konden ze ook wel zien :p hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Pfff moeilijk maar ik denk dat het toch zeker wel....92 zijn.. denk ik..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke prijsvraag! Ik doe graag mee en ga voor 167.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe een gokje mee, ik denk 118 !
    Wow dat zijn er eigenlijk wel heel erg veel, ik blijf m prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lieverds ik heb net mijn kanten kleedjes geteld door er allemaal spelden aan vast te maken zodat ik al tellend zie welke ik wel en welke ik nog niet gedaan heb. Daarna gecheckt of ik ze allemaal gedaan had (2 vergeten) en daarna ze er weer allemaal afgehaald om zo ook weer te checken of ik goed geteld had en ik kwam op hetzelfde aantal uit als eerst (nadat ik er achter kwam dat ik er weer twee vergeten was uit te halen). Er zitten een aantal vrij vlakbij maar nog geen enkele rondom het exacte aantal ;). Maar wie weet komt er nog iemand die het goed raad en anders gaat het naar diegene die er qua aantal het kortste bij zit.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...