donderdag 17 oktober 2013

Zalig verwend

Vandaag werd ik zalig verwend door onze vriendin Pat, ik wilde net een middagdutje gaan doen toen ik de postbode langs zag lopen en zag haar al naar onze deur kijken...even later klepperde de brievenbus...en lag er een prachtige envelop op de deurmat, samen met nog wat saaie post ;). 


Pat had me gisteren al een sms gestuurd dat ze de Margriet voor me had, de editie waar Els van het blog 'dingen die fijn zijn' http://dingendiefijnzijn.blogspot.com/ in staat. 
Ik had al zoiets je hoeft hem niet naar me toe te sturen, als we op bezoek komen lees ik hem wel. 
Maar wat ben ik blij dat ze hem heeft opgestuurd, want alleen al zo'n vrolijke flop op de deurmat vinden is al een feestje. Ze deed er ook nog zo'n geweldig leuke kaart van Pipowagen aan zee bij en naast de Margriet, kreeg ik ook de Libelle en een zakje zoethout thee die ik altijd drink als ik bij hun op bezoek ben ;). Thanks again lieve Pat het was een super verrassing! Dikke knuff!

Pat is al een volger van mijn blog van begin af aan, en dus ook van jullie blogs. Als we op bezoek komen heb ik meestal niet meer te vertellen, want Pat weet alles al ;). Pat weet wat ik gecreëerd heb of beleefd heb, ze weet dat Moos gek van hertjes is, ze koopt bij Pipowagen aan zee en andere blogshops...ze had dus bij Els gelezen dat ik de Margriet nog niet gelezen had en dat ook niet zo 123 zou gaan gebeuren ;)...zo leeft ze dus ook allemaal met jullie mee, alleen wel anoniem...ze zal volgens mij ook niet snel een berichtje achterlaten. Zo zien jullie dat er nog meer mensen mee lezen/leven ;). 


Gisterenmiddag was trouwens heel gezellig samen met mijn moeder, mijn dochter en ons nichtje (dochter van mijn broer).  
We hebben eerst samen lekker geluncht, daarna was het tijd om kadootjes uit te pakken, mijn nichtje en mijn moeder waren jarig geweest en we hadden het nog niet samen gevierd. 
Ik maakte een ketting voor mijn moeder, eentje met onyx en sneeuwvlokobsidiaan. Ik maakte al eerder kettingen voor haar, waar ze heel happy mee is. Dus mijn vraag aan haar was, welke kleur ze nog miste voor bij haar outfits en zoals ik al dacht was dat zwart. 


Niet de beste foto, hij is niet echt scherp. Hij stond mijn moeder geweldig, ze had een leuke zwart met witte outfit aan. 
Mijn nichtje hebben we verwend met spulletjes van de Action. Mijn moeder en nichtje waren allebei heel blij met hun kadootjes, mijn nichtje heeft me wel drie keer bedankt...leuk is dat toch hè?
Daarvoor eigenlijk een dikke dankjewel aan mijn dochter die het uitgezocht heeft en okay ik heb ook nog wat tips gegeven ;). 


Daarna zijn we lekker gaan wandelen. Ik kreeg nog een lumineus idee om even een omaatje te vragen om een foto van ons vieren te maken, het is echt een super leuke foto geworden. We zijn er alle vier happy mee. Ook maakten we nog wat foto's van de beesten en ja natuurlijk moest ik aan Moos denken bij het zien van hertjes. 


Zo lieverds ik ga jullie weer laten, lekker genieten van quality time met manlief. 


Warme creatieve groetjes van Susan


8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve verrassing heb je gekregen ! En wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk uitje zo met je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zo'n verrassing op je deurmat...leuk hoor!De ketting voor je moeder is prachtig,zal ze veel draagplezier van hebben...en de foto van jullie allemaal is erg leuk...al die vrolijke gezichten,het plezier straalt er vanaf!

    Tot gauw!
    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moos en hertjes .... wordt wel een begrip hè hihihi

    Wat ben je heerlijk verwend meis. En wat prachtig jullie foto zo saampies in de dierentuin!!!!!

    En die ketting voor je mams .... WOW!!!!

    See u soon meis x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto van jullie viertjes en die ketting voor je mams is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke post, zeker zo onverwacht! En een leuke familiefoto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief! En wat een heerlijk dagje. Dat is er een met een gouden randje denk ik zo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...