zaterdag 9 november 2013

Dagje Maastricht - bereikbaar

Zo lieverds ik ben weer op weg naar huis van een dagje, nou ja middagje, Maastricht. 


Ik kon lekker goedkoop reizen, voor 2 euro en dit was een goed moment om mijn vader te bezoeken en ook mijn tante. 

Ik zit nog in de trein en kreeg net de vraag of ik een enquete over de treinkaartjes actie Maastricht-Bereikbaar wilde invullen en natuurlijk doe ik dat graag even. 
De jongedame was zelfs zo overtuigend dat ze bijna iedereen een enquete in de handen kon drukken hihihi. 


Mijn vader kwam me vanmorgen tegen 11 uur ophalen op het station en ik had nog een kleinigheidje voor hem mee genomen. Een Mini magazine die ik goedkoper had kunnen kopen als de oorspronkelijke prijs en een engeltje dat ik eens maakte met hem in gedachten. 

We hebben gezellig wat bij gepraat, ik had hem al sinds mijn verjaardag in augustus niet meer gezien en liet hem de foto's van de Elf Fantasy Fair zien en foto's van onze vakantie in Italië. Natuurlijk niet allemaal want dat zijn er heel veel ;). 


Daarna gingen we naar mijn tante op bezoek. Ik nam haar een zelfgemaakt engeltje mee, een edelsteen creatie die ik al langer geleden maakte, gevuld met lepidoliet. 
Ook nam ik nog een rozekwarts engeltjes hanger mee (geen foto van gemaakt, maar zo'n zelfde zagen jullie al eens voorbijkomen) en ik had in Italië nog kaartjes met de paus op gekocht met haar in gedachten en daar was ze ook heel blij mee. Ze is gek op engelen dus met mijn eigen gemaakte creaties heb ik haar ook heel blij gemaakt, de hanger deed ze meteen om. 
Ik gaf haar de engeltjes in een organza zakje dat ik gisteren zelf maakte. 


Inmiddels ben ik alweer thuis, manlief zal pas vanavond komen, dus een aantal uurtjes alleen in huis. Ik denk dat ik lekker niks doe, een filmpje kijken of een boek lezen. 

Maar eerst wil ik nog iets delen wat ik gisteren op de deurmat vond. Een verrassing van Tutti haakt enzo http://tuttihaaktenzo.blogspot.com/
Oh dat inpakpapier alleen al <3. De sterretjes in het zakje die mijn adres afdekken, bestelde ik via marktplaats en lagen ook op de deurmat ;). 

Ze wilde me bedanken voor mijn lieve woorden en wijze lessen :D hihihi bloos. Ze gaf me een mooie edelstenen hanger die ze zelf gemaakt heeft van Amethist en Maansteen, heel bijzonder en leuk om te zien hoe iedereen weer op z'n eigen manier iets met edelstenen kralen maakt. En nog een paar leuke engelenkadootjes, daar vind ik vast nog wel een plekje voor in huis ;) en die Flower Fairy kaart is ook weer heel leuk en gaat natuurlijk het kaartenrek in! Dankjewel lieve Yvonne! Dikke knuff!


En van MiM kreeg ik gisteren een hele blije app dat ze blij was met haar engeltjes. Ze zocht dit tijgeroog engeltje uit en ik zocht er nog een engeltje bij die ik eens bij de wereldwinkel kocht, roze natuurlijk omdat MiM net zoals ik van roze houdt ;). http://mimstasjes.blogspot.com/


Ik lees net in de reacties op mijn vorige blogbericht dat mijn give away kadootje ook bij Firewoman is aangekomen ( http://lincherie.blogspot.com/ ). Ze koos voor de hertjes stempel en ik deed er nog een flopjes stempeltje bij en een stempelkussentje. 

Ik deed op de kaartjes een poging om uit te leggen hoe je zelf een stempel kunt maken zoals ik het leerde bij MiM tijdens een stempel workshop.

Als je nu in de buurt van Amersfoort woont is dat een heel leuk idee om te volgen, ze geeft je veel tips en je maakt twee stempels tijdens de workshop (link staat boven de afbeelding van de stempels, effe reclame maken voor de lieve MiM ;)). 

Lieverds ik wens jullie nog een mooi weekend!

Warme creatieve groetjes van Susan

9 opmerkingen:

  1. Gezellig maar druk was je dag. Fijn dat je je vader weer gezien hebt en hem ook hebt verrast. Wat heb je heerlijke post ontvangen van Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd dat viel gelukkig wel mee die drukte. Heb lekker relaxed aan gedaan ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. wat een heerlijke dag zeg, echt een met een gouden randje <3
    Je zelfgemaakte engeltje voor je tante vind ik supermooi .
    Fijn weekend xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment :D en ik ben ook trots op mijn orgonite/edelsteen creaties. Het is alweer een tijdje terug dat ik met hars aan de slag was ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Jij hebt een dag achter de rug die je vast heel moe maar zeker ook voldaan heeft gemaakt, fijn!
    Je bent ook nog eens heerlijk verwend. Geniet van je momentje "niets" doen en van de zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gelukkig viel dat vermoeiende wel mee vandaag, was eigenlijk lekker relaxed. Maar ben nu heerlijk aan het genieten van een goed boek uit Esthers ruilboeken kast :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Het klinkt allemaal heel leuk wat je hebt gedaan.
    Wij wonen niet zo ver van Maastricht, ik kom er heel graag,
    het is een kleine maar net daarom heel gezellige stad.

    waren je vader en je tante blij met hun cadeautjes?
    Er zit in ieder geval heel veel liefde in
    en dat moeten ze gevoeld hebben.

    Ben een tikkeltje jaloers op jou dat je zélf stempels kan maken.
    wou dat ik ook daarin slaagde.

    Prettige zondag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brigitte MiM geeft ook wel eens stempelworkshops in Maastricht ;). Daar heb ik de mijne ook gehad :).
      En ja hoor ze waren allebei heel blij met hun kadootjes, ik denk dat mijn vader het zelfgemaakte engeltje leuker vond als het Mini magazine want hij vertelde trots dat hij pas geleden aan iemand al mijn zelfgemaakte engeltjes had laten zien. En mijn tante was er dolblij mee, die kon de engeltjes goed gebruiken als steun en natuurlijk die liefdevolle energie van de edelstenen.
      Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...