zondag 3 november 2013

Genoten van een heerlijke dag


Vandaag heb ik heerlijk genoten van het gezelschap van een oude vriendin. We hebben samen op de Meao gezeten (twee klassen, maar waren niet echt bevriend), eind negentiger jaren kwam ze opnieuw op mijn pad na mijn echtscheiding en zijn we een aantal jaren dikke vriendinnen geweest en nu zijn we sinds een tijdje weer op elkaars pad gekomen 

Zo leuk is dat dat alles weer als vanouds is en dat je je zo vertrouwd bij elkaar voelt. We schelen ons ook maar 8 dagen...

We zijn meteen het bos in gegaan en dat was een slimme keuze want na dat we terug thuis waren is het gaan regenen. 
Nou ja niet meteen want anders had dit een minder blauwe foto moeten zijn ;). 


Ik gaf haar nog haar verjaardagskado, ik wist dat ze ook van skulls houdt en heb eens een amethist ketting met een klein schedeltje gemaakt en dacht dat dit de perfecte ketting voor haar zou zijn. 

 
Ik had ook al eens een amethist engeltje voor haar gemaakt en deed die ook erbij, maar in de loop van de dag zei mijn gevoel dat ik haar anders eens moest laten kijken tussen de andere engeltjes die ik maakte en ze zocht een pyriet engeltje uit. De juiste steen voor haar! Mooi toch?!

Verder heb ik vandaag wijze raad gegeven aan deze lieve vriendin en net terwijl ik dit blogbericht aan het typen was heb ik het als concept opgeslagen en heb ik een luisterend oor geboden voor mijn dochter die erg omhoog zat met allerlei levensvragen (studie gerelateerd) en een paar dikke knuffels gegeven. Nou mijn geefacties vandaag zaten wel goed ;), natuurlijk zou ik dit ook doen als het geen geefmaand zou zijn. 

Lieverds een fijne avond!

Warme creatieve groetjes van Susan die by the way ook nog postzegel kaarten vandaag gemaakt heeft

7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's!
    Super dat je zo'n fijne dag hebt gehad en anderen én jezelf hebt kunnen geven (je hebt er immers jezelf een fijne dag gegeven).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat genieten en dan in ene is het weekend alweer om :-(,ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat klinkt als een hele fijne vriendschap, mooi!
    Wat een mooie ketting en engeltjes heb je weer gemaakt zeg, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke weerzien dag meis!
    Prachtig die engeltjes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's ! Hier was het niet zo stralend hoor, integendeel !
    Bijzonder dat je nu weer contact met je oude vriendin hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn zo'n wandeling met zulke mooie lucht en fijn gezelschap. Ik vind het altijd zo leuk dat je je zo laat leiden door je gevoel wat betreft cadeautjes enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerds, die kettingen! Zat je goed, met je gevoel?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...