zaterdag 16 november 2013

It's Christmas time...nee gelukkig nog niet ;)

Hihihi ja lieverds ik ben al bezig met kerstkaarten, nee ben ze niet aan het schrijven maar aan het recyclen tot engeltjes ;). 


En ik heb me opgegeven voor de swap bij Janina, om 4 kerstboom hangers te maken en te swappen. Dit is de link; http://elkedagzaterdag.blogspot.nl/2013/11/christmas-diy-ornaments-swap-doe-je-mee.html voor het geval het je ook wat lijkt om mee te doen.


Wat het gaat worden...wat ik ga maken weet ik nog niet, ik zag bij de Blokker van de week een leuke hanger die ik heel inspirerend vind. Vandaag kocht ik hem toen ik zag dat hij maar 1 euro kostte. 
Ook zag mijn oog een engeltje van kant. Ieder jaar koop ik wel een nieuw kerst ornament, een engeltje ;) ik heb er al een hele verzameling. 
Ik kocht ook nog wat meer hangers bij de kruidvat om te gaan pimpen met postzegels, wie weet doe ik daar wel eentje van bij...


Dit jaar wordt het weer een vrolijke overvolle boom! Eigenlijk is dat zowat het enige dat we aan kerst doen. 
Kerst vieren we hier thuis niet echt, voor ons zijn dat van die dagen die we liggend in bed doorbrengen, lekker de hele dag films kijken, kerst films en andere. Gewoon lekker relaxed, geen stress om wat te koken, ik maak meestal wat makkelijks en dat wordt allemaal in bed verorberd hihihi. 

Maar okay het is gelukkig nog lang geen kerst, alhoewel de winkels je wel doen geloven dat het niet meer lang duurt. Sinterklaas is natuurlijk eerst aan de beurt, ik heb wat chocolaatjes verstopt tot het zover is, maar ook dat vieren we niet ;). 


Vandaag ben ik trouwens creatief in de keuken geweest, appeltaartdeeg koekjes gebakken, we krijgen dadelijk bezoek. 
Ik heb tomatensoep gemaakt, de lievelingssoep van manlief. 
Eergisteren maakte ik soep van de ingrediënten die je op de andere foto ziet, courgette-prei soep ;). 
Dat soort soepen vind ik dan weer lekker en manlief niet zo. Maar gelukkig vind mijn dochter die wel lekker. 

Vandaag dus manlief happy gemaakt, vanmorgen vroeg ben ik voor mijn moeder op pad geweest om een iPad te scoren in de apple store hier in Heerlen maar dat is jammergenoeg niet gelukt...200 wachtenden voor me terwijl ik er al om kwart voor tien was. Oh wat gaat het slecht met de economie ;) hihihi. 

De buren heb ik vanmiddag ook voorzien van wat appeltaartdeeg koekjes. Ik kreeg pas een pot zelfgemaakte jam en ging de lege pot terug brengen en bedacht me dat het leuk was om verse koekjes te geven als bedankje. 


Oh ik heb nog wat in de aanbieding! Een bon voor €3 korting op het Flow Book for paper lovers, €11,95 ipv €14,95 bij een Bruna winkel. Wie kan ik er blij mee maken?
Ik heb met mijn verjaardag een abonnement gekregen waar ik dus ook de specials mee krijg, dus ik gebruik hem niet. Laat me hier wat weten als je er interesse in hebt.
Update: bon gaat naar Esther. 

En nu ga ik lekker kerstkaarten recyclen, zoefff. Heb een fijn weekend!


Warme creatieve groetjes van Susan

10 opmerkingen:

  1. Jij bent al heerlijk bezig in de voorbereidingen zeg, super....Nou ik wil wel meedingen voor de kortingsbon,,,
    Leuk en lief dat je m gaat doorgeven
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Change of plans, bezoek komt niet...stond eigenlijk al in de planning voor half twee, maar manlief moest iemand dringend uithelpen. Die is nu pas thuis en we zijn alweer de jats op...oh ik pas me wel aan hoor. Was by the way 10% korting op alle apple produkten in de apple store daarom liep het daar storm. Ik sprak de baas die buiten stond te kijken naar alle mensen in de zaak dus ik bespaarde mezelf uren wachttijd op een iPad die er al niet meer was ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb vandaag ook een beginnetje gemaakt met m'n kerstkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja kerst en engeltjes is natuurlijk helemaal jouw ding! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he die gezellige kerstvoorbereidingen! En Kerst in bed lijkt me ook wel wat hihihi

    Hier niet echt feestdagen-gevoel op de huisjes na dan. Overvol werkrooster en dus ook met de feestdagen hihihihi. Is niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig met je kerstkaarten engeltjes, zien er leuk uit!! Ik ben nog helemaal niet met/voor de kerst bezig...ik merk wel hoe ouder de kinderen worden, hoe minder ik met al die feestdagen bezig ben...mmmm...lekker appeltaartkoekjes, ik weet nu uit ervaring dat ze jummie zijn! Lief dat je die bon weggeeft en bij Esther komt hij zeker goed terecht! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo ja wat een leuk idee. Ik bewaar (en krijg van andere) al jaren de kerstkaarten. Ik maakte er altijd nieuwe kaarten mee maar was daar eigenlijk een beetje klaar mee dit is wel weer een leuk idee. Thanks X.

    En wat klinkt dat goed met kerst gewoon een dag in bed doorbrengen. Ik zie het helemaal zitten, maar manlief denk ik niet. Al moet ik je zeggen de gezelligheid met de familie vind ik ook wel heel erg leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik moet altijd glimlachen van jou mooie engeltjes

    ik ding niet mee hihi het is al een dure maand

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...