donderdag 17 april 2014

Helemaal happy

Goedemiddag lieverds ik ben helemaal happy, mijn burlesque legging uit Amerika is aangekomen die ik bij Carousel Ink op Etsy kocht. 

Ik ben dat by the way niet, die benen die je op de onderste afbeelding ziet ;). En weer zo leuk verpakt met een prachtige kaart erbij, de vorige keer had ik die van de luchtballonnen en nu deze...oh smacht zo'n legging wil ik ook nog :D. 


Elk moment kunnen ook onze logees aankomen uit Engeland. 
Ik zit nu even bij te komen van een poetssessie en dit is mijn uitzicht. 
Onze goede Engelse vriend Neil komt en neemt een vriendin van hem mee uit het Mini (classic mini cooper) wereldje. 
Een vreemde voor ons, dus best wel spannend, maar ik ga ervan uit dat het een leuke meid is. 


Deze afbeelding heb ik by the way zelf gemaakt voor op de kalender het kerstkadootje van manlief, deze is van april :). 
Onze vriend komt uit die regio en de Mini is daar ook geboren ;). 

Oh zo dankbaar dat ik vanochtend op mijn werk nog wat heb kunnen werken aan mijn kostuums. Ja ik heb nog wat heel bijzonders gemaakt, het was best een uitdaging, made from scratch zonder eigenlijk een goede tutorial waar ik wat aan had. 
Ja ik weet ik spreek in boekdelen :p. Nog even geduld. Zaterdag avond laat zien jullie een van mijn outfits!
Eerder kan ik niets delen omdat er meestal geen goed bereik is. 

Heb een fijne dag en een mooi weekend! Dikke knuffels!

Zijnotitie op vrijdagmorgen: Kelly (dochter van ietsiepietsiekitschie Ellen) heeft ook een blog én haar eerste Give Away! http://alittlebiteofmylife.wordpress.com/2014/04/16/give-away/

Warme creatieve groetjes van Susan

10 opmerkingen:

  1. O, spannend! Ik ben wel heel erg benieuwd naar je outfits, hoor!
    Heel veel plezier met de Engelsen en op de fair :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die legging, fantastisch!!! Fijne logeerpartij en genietze en dan,,,,,,ein-de-lijk foto's jahoeoeoeoeoeoe
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende legging.
    Hot, sexy en vintage. love it.
    geniet van je logeerpartij.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een aparte legging,grappig!! En best spannend iemand op bezoek die vreemd is. Maar het komt vast goed. Heel veel plezier met elkaar.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love burlesque. De film trouwens ook gezien, met Christina en Cher? Leuke feel good movie! Mooie legging dus!! :P En die kaart! Heel leuk gemaakt! Veel plezier met de gasten!!! Kan niet wachten tot zaterdag..je outfit foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom even kijken! Leuk je legging. Die zal fantastisch staan bij je kostuum.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ligging is gaaf zeg. De tekening die je gemaakt hebt trouwens ook. Ik ben benieuwd naar je outfit zeg, maar goed nog even afwachten dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Conny Oh hihihi dat is een kopie van een kaart die ik op een 'landkaart' heb gekopieerd ;).
    @ alle andere lieverds en natuurlijk ook aan Conny, ik heb gisteren de legging aangehad en besloten hem niet bij mijn outfit aan te doen. De andere uit Polen past beter bij mijn outfit. Maarreh zekers weten dat deze legging een andere keer aangaat bij een andere outfit!

    ik ben net wakker na tig keer wakker te zijn geworden vanacht maar och ja komt goed. Ik zal genoeg rustpauzes gaan nemen.
    Dikke knuffels en tot vanavond laat, ik ga vandaag in de outfit die ik eigenlijk maandag had willen aandoen maar manlief gaat vandaag in het zwart en Tanya die Engelse meid gaat vandaag ook in een outfit die het beste bij outfit nummer 3 past dussss ikke pas me met liefde aan hihihi.
    Dikke knuffels en tot vanavond laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf je legging,fijne paasdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...