dinsdag 8 juli 2014

Dankbare dinsdag en een beetje doorgeslagen

Vandaag is het weer dankbare dinsdag en de dames die regelmatig voorbij komen en in ieder geval de vorige blogpost gezien hebben, weten dat ik vandaag bekend maak wie de hanger heeft gewonnen. 


Maar eerst wil ik het even hebben over waar ik een beetje in doorgeslagen ben ;). 
Nou ja je ziet het al op de foto...Union Jack items...gekocht op marktplaats (behalve de oorbellen die kocht ik in Duitsland) en zeer dankbaar dat alles goed is aangekomen per post. 

Het gaat op de internationale mini meeting aan en dan wordt ik helemaal mini minded...


De kalender die ik voor manlief als kerstkado pimpte is er ook helemaal klaar voor. 
Allemaal mini coopertjes die richting Londen rijden...ik heb al gehoord dat er zo'n 4500 volwassenen zich hebben ingeschreven en 500 kids. 
Dat wordt weer een mega meeting...de 55ste verjaardag van de classic mini cooper met heel veel classic mini coopers uit heel Europa...yeahh!

En ik zag die leuke tas...uhm nou ja eigenlijk had ik van die jeans short een tas willen maken...maar toen zag ik die geweldige tas...
Eigenlijk is hij wat groot, het is meer een sporttas...oh maar mijn hart smelt hiervan. 
Ik zal in ieder geval helemaal in style rondhuppelen, ik heb nog wat anders achter de hand ;) maar dat zien jullie wel na de meeting :p. 


En kijk eens waar ik ook een beetje in door sloeg...ik heb nog twee zo'n zelfde hangers erbij gemaakt. 
Ik had nog twee van die zwarte lijsten liggen en zo'n Franse postzegel had ik ook nog in de aanbieding en zo kan ik toch een derde van de dames blij maken die enthousiast reageerden. 


Ik besloot om alle namen op een blaadje te krabbelen (hihihi niet echt netjes geschreven ;)) en als eerste kwam daar Goudhaartje uit!
Die krijgt de oorspronkelijke hanger!
Dan was Marloes haar naam de volgende en last but not least kwam Lien ook als winnares uit de bus. 
Lieverds van harte gefeliciteerd!
Ik heb van jullie alledrie een adres dus dat komt helemaal goed, geef me wel even de tijd er valt me nog iets in dat ik eraan wil toevoegen. 

Aan de andere lieverds ook bedankt voor het meedoen en jullie reacties, volgende keer weer een kans...wanneer dat is weet ik nog niet ;). 


Warme creatieve groetjes van Susan

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winnaressen, hiephiepgefelicihanger! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg... Ik blijf maar met mijn neus in de boter vallen! Joepie!!
    Ik ben helemaal blij.
    En wat heb je een mooie Engelse spullen gescoord, heerlijk. Wat is het soms toch lekker om jezelf eens een beetje te verwennen, he?
    Knuffel van een hele happy Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofferds die dames, van harte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En jij bedankt voor het organiseren.

    Zooo jammer dat ik mijn Franse correspondentie niet meer heb :( Ooit weggegooid door een jaloers vriendje!

    Jij veel plezier met je Engelse spullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jipper de jippie wat ben ik blij ,bedankt suzan dat je er drie maakte ,wat een mazzel heb ik en dat op dankbare dinsdag ,dikke pakkerd marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames en Susan een oud collegaatje gaat ook met zijn mini naar die meeting in Engeland....hij heeft overigens ook zo'n leuke tent voor op het dak om in te slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat helemaal in stijl naar de meeting! Alleen de voorpret is al geweldig! Geniet ervan.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh wat leuk dat ik deze heb gewonnen! Super lief dat je er nog 2 extra hebt gemaakt. Doe maar rustig hoor! :)
    Enne... geniet van de voorpret voor jullie Mini meeting, leuk vooruitzicht!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf die kalender zo leuk vinden!! En heel tof broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankbaar mag je elke dag zijn hé. Dank voor de prachtige koffiekaart. Ik had hem nog niet hoor maar mocht dat wel zo geweest zijn had ik dat niet erg gevonden. Een mooi gebaar is altijd iets goeds! Zoals ook die prachtige hangers die je weggeeft. Proficiat aan de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...