zaterdag 21 maart 2015

Allemaal kleurtjes om me heen

Hey hallo lieverds daar ben ik weer, de dagen vliegen hier weer om en ik ben al langer van plan een blogpost te maken, maar ben druk geweest met andere dingen. 
Donderdagmiddag kwam een vriendin op bezoek, heerlijke spontane actie van haar, gezellig gekwept en ook een 'fotoshoot' gedaan in mijn nieuwe Tante Betsy jurkjes. Even geen bijpassende ketting aangedaan hihi, gewoon even snel op de foto gegaan in mijn nieuwste rode polkadot jurk, vind hem zo mooiii!


Ja hoor ik ben weer los gegaan ;)...ennuh geen geldboom in de tuin hoor...wel opruiming gedaan in mijn kasten en druk bezig om te marktplaatsen en zo weer ruimte te creëeren en budget te hebben om Tante Betsy jurkjes te kopen. Want ik draag niks anders meer :D. 


Ennuh ik las gisteren op Facebook dat de voorjaarscollectie binnen is en binnenkort in de webshop staat en natuurlijk ook nog in een paar reallife winkels komt te hangen ;). Yeahhh!
Ga Tante Betsy even liken https://www.facebook.com/tantebetsyfashion binnenkort komt ook daar een win actie las ik. En natuurlijk ook hier en daar hoef je dan weer geen Facebook voor te hebben ;). 


Verder niet echt creatief bezig geweest, alhoewel ik wel nog engeltjes post heb verstuurd en daar nog een postzegel engeltje voor maakte en ik natuurlijk ook heerlijk kan en mag naaien op mijn werk. 
Er ligt een nieuwe opdracht en daar wordt ik toch wel heel blij van, wij gaan weer heerlijk met jeans aan de slag en volgens mij mag daar ook wel een creatief tintje aan gegeven worden. 
Afgelopen tijd was er niet veel ruimte voor creativiteit en waren we met z'n allen aan de slag voor een opdracht van Mode met een Missie. Ook leuk hoor, maar ik merk dat ik van binnen begin te jubelen als ik lekker mag recykleren en creatief mag zijn. 


En over die blogtitel allemaal kleurtjes om me heen, mmm dat valt nogal tegen hoor, ik was woensdag onverwachts nog even lekker gaan shoppen met dochterlief die op zoek was naar een lange zomerse jurk voor een themafeest en ik was toch echt de enige die in knalkleurtjes door de stad liep...overal om me heen pastelkleurtjes...


Daar is natuurlijk niks mis mee, mij staan pastelkleuren gewoonweg niet, ik mag knallen, ik mag er zijn en dat laat ik zien ook whahaha.
En daar zijn die unieke jurkjes van Tante Betsy bij uitstek geschikt voor.
Deze hierboven droeg ik met mijn knalroze trenchcoat van Oilily. En voor de goed oplettende kijker, ik heb 'nieuwe' cowboylaarzen, ben er zo happy mee! Ja ook die verslaving wordt hier goed in stand gehouden ;). 


Tijdens de 'fotoshoot' met mijn vriendin laat ik ook zien dat jurken waar je je buikje in verbergt, je eigenlijk dikker laten uit zien. Zie hierboven en het verschil met de andere jurken die mijn rubensfiguur, mijn buikje ahummm wel laten zien ;). 
De rode polkadot met roze ruitjes mouwtjes scoorde ik als een van mijn eerste jurken en puur om te kijken of die XL mijn lijf beter zou laten uitzien en ook omdat ik die natuurlijk als dat niet het geval zou zijn smaller kan maken...want ik vind die natuurlijk wel ook heel leuk! Rood en roze zijn mijn favoriete kleuren!
Ja die hieronder is ook 'nieuw' :D. 


Zo lieverds ik ga er weer vandoor, ik maak jullie toch ook gek met mijn verslaving hihihi. Maar dankzij die verslaving mag ik binnenkort een winactie doen! Yeahh...nog even geduld lieverds!
En dit weekend is jullie laatste kans om mee te doen aan de posters.nl en kaartwereld give away, maandag maak ik de winnaars bekend! http://365dagencreatief.blogspot.nl/2015/03/party-time-give-away-time.html

Heb een fijn weekend!

Warme creatieve groetjes van Susan

Ps lees nog even de allereerste opmerking/reactie...die is van mij en een aanvulling ;). Knuff!

29 opmerkingen:

  1. Mmm ben ik me net aan het bedenken tijdens het vouwen van de was, dat ik misschien niet helemaal politiek correct geweest ben...

    Natuurlijk zijn de dames die pastelkleurtjes dragen okay! En ook de dames die grijs en bruin dragen... Allemaal niks mis mee. Zo heeft iedereen zijn eigen stijl en straal je uit wat je uit wilt stralen.

    Of misschien wil je helemaal niet teveel uitstralen en wil je liever rustig opgaan in de menigte. Alles mag, alles kan en ik wil alleen even zeggen dat ik daar natuurlijk ook respect voor heb.

    Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn ook nog dames die soms pastel, zwart of knal dragen ;-) zoals ik zelf. hahahaha. Ik trek meestal aan waar ik dan zin aan heb.. en soms is dat uitbundig en soms heel erg ingetogen... Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Betise jurken,, ben natuurlijk al lid van de facebook groep en volg het op de voet. Ik vind die blauwe jurk met de rozen echt heel erg mooi, datis nu ook een jurk die ik ook zou willen dragen.. echt schitterend...
    Een heel fijn weekend..

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi dat is waar wat je zegt. Ik hou ook erg van afwisseling, de ene keer stoer, dan weer vrouwelijk en soms in stemmig zwart. Máár al die woorden coveren mijn Tante Betsy jurkjes whahahha. Ik heb ze in het zwart, in knalkleuren, zelfs een jeansjurkje wat weer een hele andere look geeft. Alleen pastel heb ik niet, gewoonweg omdat me dat niet siert ;). Welke van de twee lieverd? Die aan de waslijn of die aan mijn lijf? Knuffies!

      Verwijderen
  3. Prachtige jurkjes en wat goed dat je dat verschil laat zien met de jurk die 'zogenaamd' je buikje verbergt. Toen ik nog niets gelezen had dacht ik 'hoe kan dat nou? Oudere foto?'
    Kan niet wachten op je giveaway en ik ga op FB eens naar Tante Betsy kijken :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat een verschil is dat hè?! Normaal zou ik dus XL kiezen omdat ik toch echt wel een XL dame ben (in gewicht en omvang, niet in lengte hihihi), maar Tante Betsy geef bij sommige jurkjes speciaal aan dat je die in een maatje kleiner moet bestellen.

      Als je bijvoorbeeld King Louie draagt in L moet je bij Tante Betsy ook een L bestellen.
      Máár er zijn ook uitzonderingen...valt op maat...staat er dan bij.
      In de jeansjurk heb ik toch echt wel XL nodig.

      Die rode polkadot verder in de blogpost siert me en mijn lijf echt niet. Die wordt dus binnenkort op maat gemaakt ;).
      Zo ik ga er weer vandoor, dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Goed dat je die polkadot gaat verbouwen :-)) Hij is te leuk om hem weg te doen, maar zo verbloemt hij juist jouw vrouwelijke pracht! x

      Verwijderen
    3. Mooi gesproken! Dat is niet mooier te verwoorden ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Jahoooooor maak me maar weer gek hahaha maar hier kwamen vandaag super leuke groene laarsjes binnen echte leuke voor onder een tante Betsy haha
    Wij verslaafd?? uuuuuh???!!!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik denk toch echt dat ik veel erger ben als jij...ik heb afgelopen weekend 3 nieuwe gescoord. Eentje show ik binnenkort als hij op maat is en gepimpt is ;). Ennuh gisteren was het alweer raak en er komt nog een paar laarzen whahaha. Knuffies!

      Verwijderen
  5. Ik vind het zo leuk dat je geniet van je tante Betsy jurkjes! Een leuke verslaving, toch. Ik vind het altijd zo leuk bij anderen, maar zelf kom ik altijd weer met grijs en zwart aanzetten, saai, haha. Ga serieus proberen eens wat meer kleur te dragen! Ohhhh trouwens,.....was net bij een kennis van mijn zus, een Amerikaanse. Ze gaat terug naar de us en had een house sale voor haar vrienden en bekenden. Leuke spulletjes gescoord!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hihihi zo'n house sale is natuurlijk nog leuker! Wij gaan dadelijk weer eens naar Aken, yeahhh! Ennuh zelfs Tante Betsy jurkjes zijn in het zwart hoor met bijvoorbeeld roze of grijze of blauwe polkadots...heb ik alledrie hihihi. Want zwart is en blijft ook een van mijn favoriete kleuren ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat slim dat jd opruimt en verkoopt en zo gel en ruimte hebt voor je lievelingstante ;) Ik vind de zeegroene met bloemen je geweldig staan! Mooi met de effen mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo hou ik de boel in evenwicht ;). En ook mijn rekening. Maar ik merk ook als ik weer wat koop op marktplaats dat ik ook weer wat verkoop... Geld moet rollen...gewoon lekker de boel aan de gang houden en inderdaad zo kleding wegdoen die ik toch nooit draag ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuk lenteplaatje, een gezellig gezicht, al die tante betsy's aan de waslijn. lekker kleurig en fleurig.
    Het schiet nu al op voor de nieuwe jurkjes ! Gelukkig want over twee weekjes ga ik met vriendinnen een paar dagen op vakantie en daar hoort eigenlijk wel een vrolijk jurkje bij :-)
    Heb je wel eens een miskoop gedaan? Ik weleens, dan val ik helemaal voor het stofje { ws omdat ik altijd met stofjes bezig bent,quilten} liefst bloemetjes en dan staat die jurk me gewoon helemaal niet. Gelukkig is het fenomeen Markplaats uitgevonden ;-)
    Groetjes en ik wens je een fleurig en kleurige week toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Tante Betsy jurkjes heb ik eigenlijk nog nooit een miskoop gedaan. Ze staan me stuk voor stuk. Maar heel veel van wat ik nu op marktplaats zet zijn spullen waarvan ik dacht dat het wat voor me was en toch niet mijn ding bleek te zijn ;). Zo heb ik er geen centje pijn van :). Hoop dat je een hele leuke scoort bij Tante Betsy! Knuff!

      Verwijderen
  9. Wat heerlijk om de kasten weer eens uitgedaan te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi eigenlijk valt het nog wel tegen hoor. Heb gewoon heel veel kleren, kleren nog van tien jaar geleden. Die gaan het eerst weg, kleren die ik tot voor ik Tante Betsy ontdekte hangen nog gewoon in mijn kast. Zo opruimerig ben ik nu ook weer niet ;) hihi. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  10. Wat een vrolijke boel! Leuk al je jurken. En iid ieder zijn kleur/stijltje. Stel je voor dat we allemaal in hetzelfde zouden lopen.Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar, máár nu pastelkleuren in de mode zijn loopt jan en alleman in pastel en ik loop daar lekker bont gekleurd tussendoor! Hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  11. Wat een mooie nieuwe heb je weer! Leuk om er weer zo een aantal bij elkaar te zien!
    fijn weekend verder, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er ook weer heel blij mee en deze keer echt in mijn kleurtjes rood en roze yeahhh! Knuff! We zijn bijna in Duitsland....zoeff!

      Verwijderen
  12. Reacties
    1. Ja hè lieverd ik word er zelf ook iedere keer vrolijk van. Het is een feestje om ze te dragen! Knuff!

      Verwijderen
  13. Wat mooi als je zulke leuke kleding zelf kan maken! En wat betreft pasteltinten, die staan mij ook niet. Ik hoop dat mijn zelfvertrouwen op een dag op het niveau is dat ik ook het gevoel heb dat ik er mag zijn en dat ik ook in zulke mooie knalkleurtjes zal lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martine alle jurkjes hierboven zijn niet door mezelf gemaakt hoor, maar zijn stuk voor stuk van het merk Tante Betsy.
      Oh lieverd gewoon worden wie je bent en lekker jezelf zijn en dan komt de rest vanzelf goed!
      Kijk ik heb wel weer het voordeel dat ik van sterreteken Leeuwin ben dus die schudden al vanzelf met die heerlijke manen en wanen zich King of the jungle whahaha. Nee hoor ik probeer dat ego van mij netjes in toom te houden...maar ik mag er wel zijn :). Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  14. Logische dat je verslaafd bent... ze zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè en het is natuurlijk ook wel een hele leuke verslaving waarmee ik ook nog eens recycle. 'Oudere kledingstukken' krijgen nieuwe kansen, die mogen dan weer naar een andere eigenaar. En de dames waar ik de tweedehandse Tante Betsy jurken van koop, die kunnen met dat geld weer investeren in een nieuwe Tante Betsy :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...