dinsdag 4 augustus 2015

Dankbare Dinsdag

Het is alweer een tijd geleden dat ik een dankbare dinsdag blogpost maakte. 
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel nieuws met jullie te delen, maar wil jullie wel vertellen dat ik dankbaar ben voor jullie lieve en leuke reacties op mijn blogposts. 


Ik ben dankbaar voor al die lieverds die keer op keer hier een berichtje komen achterlaten. Dat maakt het bloggen namelijk zo leuk!
Natuurlijk zullen er ook veel stille volgsters zijn die niet altijd een berichtje komen achterlaten of er moet al iets speciaals zijn zoals een Give Away...


Hopelijk mag ik als de nieuwe herfst/wintercollectie van die lieve Tante Betsy uit komt weer een jurkje weggeven...en uitzoeken :). 
Maar ik ben ook hard aan het denken om zelf weer een weggever te doen. Wie weet wordt het wel een dromenvanger...


Om nog heel even in de Tante Betsy sfeer te blijven wil ik Petra nog eens bedanken dat ze me op dit leuke Tante Betsy jurkje attendeerde. Thanks lieverd!
Zo'n leuk jurkje en gewoon nog helemaal nieuw. Ik ben er happy mee! En ook met de kaart die ik van Petra kreeg 'Life is too short to wear boring clothes!'. 
Dat motto volg ik natuurlijk met mijn Tante Betsy jurkjes verslaving...de ene dag in een panterjurkje, een andere dag in Hollands Glorie en wie weet morgen weer in een polkadot jurkje!


Dankbaar ben ik ook dat ik een nieuwe elektrische fiets heb kunnen kopen, dankbaar dat ik me die kon aanschaffen dankzij mijn vader. 
Mijn eigen elektrische fiets (die ik al 4 jaar heb) hield er mee op, hij zal nog wel te maken zijn hoor, maar ik heb hem nodig om naar mijn werk te gaan en moet er van op aan kunnen. 


Dankbaar ook voor de lieve mensen in mijn omgeving, dankbaar voor mooie gesprekken met mensen waar je met diepgang mee kunt praten en niet over koetjes en kalfjes en geroddel.


Ik ben Miss Positive herself en vind het fijn om diepgaande gesprekken te hebben en mijn wijsheid te delen. Als je eenmaal op de weg van bewustzijn bezig bent dan is er geen weg meer terug.
Ik deel daar hier niet veel van, maar lieverds zorg goed voor jezelf, neem je rust, voel je niet altijd verantwoordelijk om altijd maar voor anderen klaar te staan, durf je grenzen aan te geven en Nee tegen anderen te zeggen want als je altijd maar Ja zegt tegen een ander zeg je Nee tegen jezelf. 


Dankbaar ben ik ook voor mijn fijne werk, fijn om creatief te kunnen zijn in de baas zijn tijd en ook om mooie jurken te mogen maken voor Mode met een Missie. 
Morgenvroeg wil ik toch een begin gaan maken aan mijn nieuwe Elfia outfit, ik wil een rok maken over de hoepelrok die ik normaal onder mijn kanten kleedjes jurk heb.
Ik ben al inspiratie op aan het doen met het kijken naar Mr. Selfridge en gisteren ook genoten van A little chaos met Kate Winslet en natuurlijk op Pinterest en Facebook...


Lieverds heb een fijne week! Warme creatieve groetjes van Susan

23 opmerkingen:

  1. hahaha je hebt niet zoveel te meldn zo begin je en vervolgens een heeeeerlijke lange post. Dankjewel heb er weer van genoten!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja so Me ;). Maar heb niet veel nieuws gemeld...want de afgelopen dagen kwam er niet veel uit mijn handen en voor het weekend druk met mijn zoektocht naar een nieuwe elektrische fiets... Knuff!

      Verwijderen
  2. Ha ha ik denk net als es ....niet veel te melden en dan zo'n mooi blog verhaal heeeel lang ,mooie bril heb je trouwens op en leuk je jurk ,fijne dankbare dinsdag avond liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blogje heb je weer gemaakt, met mooie spreuken waar je even over nadenkt en een leuke tante bets .
    Erg benieuwd natuurlijk hoe je jurk/rok gaat worden.
    Wat fijn dat je weer een goede fiets heb , het plaatje erbij vind ik ook erg goed.
    JIj ook een fijne week 1
    lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel jarige Jet! Ja ik ben ook heel benieuwd hoe mijn jurk nou ja rok gaat worden. Ik draag er namelijk een van mijn corsetten bovenop ;). Morgen maar een begin maken met de eerste lagen tule...dan is de echte rok pas aan de beurt...daar wil ik nog wat raad voor vragen. Knuff!

      Verwijderen
  4. Dank je voor de goede raad! Kan geen kwaad af en toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan lieverd! Ik sprak onlangs nog een hele lieve dame en die zei 'ik dacht altijd dat ik goed voor mezelf zorgde...ik eet goed, ik verzorg mezelf goed etc etc' maar daarnaast is rust nemen als je lichaam dat aangeeft, lekker creatief bezig zijn of iets doen waar je happy van wordt ook heel belangrijk...Me Time...daar laad je je batterij weer mee op ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Mooie post weer! Ben benieuwd naar de jurk die je gaat maken, over een hoepelrok..uitdaging lijkt me.
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar ik ook hoor...heb het plaatje nog niet helemaal klaar in mijn hoofd. Vandaag bezig geweest om wat stoffen bij elkaar te zoeken. Had wel 10 meter tule gekocht, maar was vergeten voeringstof te kopen om die te gebruiken als allereerste laag over de hoepelrok heen... Gelukkig had ik nog wat zwarte en rode voeringstof liggen...nu eerst verzinnen hoe ik daar een rok van ga maken en dan een band tule eraan naaien en dan weer een laag tule. Het is nog een hele uitdaging...oh ja dan heb ik weer stof nodig voor over de tule laag en dan komt pas de eigenlijke rok aan de beurt. Ik voorspel nog heel wat uurtjes aan werk eraan! Hihi. Knuff!

      Verwijderen
  6. Veel om dankbaar voor te zijn <3
    Succes met het maken van je Elfia-outfit!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :). Gaat vast wel goed komen, maar zal me ook vast nog heel wat hoofdbrekens kosten om er een mooie rok van te maken ;). Een uitdaging! Knuff!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Ja ik voel me ook een hele rijke vrouw hoor met zoveel lieverds om me heen. Alles wat je aandacht geeft groeit! Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke post om te lezen !!
    En ik ben nu al hypernieuwsgierig naar je Elfia jurk..
    (PS voorzichtig met die nieuwe elektrische fiets hé, ik zie hier soms mensen voorbij sjezen op de fietsroutes, aan een tempo dat eerder aan een snorfiets doen denken dan aan een gewone fiets...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja mijn nieuwe fiets gaat wat sneller als mijn oude elektrische fiets, maar komt goed hoor lieverd. Ik fiets al jaren dag in dag uit en dus ook al vier jaar op een elektrische fiets. Hij gaat nu alleen een stuk makkelijker de berg op! Normaal moest ik nog hard meewerken en viel hij terug naar 13 km per uur. Nu gaat dat veel makkelijker! Knuff!

      Verwijderen
  9. Super lange blog weer! Enne de jurk staat je super!
    Succes met het maken van de elfia rok. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden! Fijn dat je weer lekker met de fiets weg kunt. Heerlijk!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een mooitje hoor, ik heb hem nog niet aangehad maar ja dat krijg je als je uit tientallen jurkjes kunt kiezen hihi. Ja zo blij met mijn nieuwe fiets, voor mij is het wat voor andere mensen een auto is, ik doe er boodschappen mee, ga ermee naar mijn werk, de stad in...doe alles met mijn fiets :). Knuff!

      Verwijderen
  10. Raad eens wat ik vrijdag besteld heb.... Een tante Betsy jurk, heb hem helaas nog steeds niet en wilde hem graag mee op vakantie nemen! Snik.... Het is de blauwe die bovenaan bij meest verkocht staat. Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops hoop zo dat je dat gaat lukken. Las toevallig dat Tante Betsy op vakantie is op de homepage. Vanaf 10 augustus gaat ze weer verzenden, hoop zo dat het dan nog op tijd voor jullie vakantie is...

      Normaal heb je de dag erna je jurk, maar tsja met vakantie is dat natuurlijk niet zo. Ze doet alles alleen dus er is geen vervanging.

      Maarreh leuke jurk is dat! Hoop zo dat je hem op tijd krijgt en dat hij je super staat! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ik wacht stiekem nog even op de volgende afprijzing ronde...is er nog eentje die op mijn verlanglijst staat...wie weet als ze terug is van vakantie en kan ik me die voor mijn verjaardag kado doen of manlief laten kado doen ;).

      Verwijderen
  11. Wat een heerlijke positieve post om te lezen. En wat weer een prachtig jurkje! Een plaatje. Ik spaar trouwens sinds jaar en dag engeltjes dus als ik thuis ben ga ik zeker eens neuzen op jou andere blog! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Nou ik probeer geen engeltjes te sparen hoor want mijn uhm ons huis hihi staat al vol...met engeltjes, mini coopertjes en nog zoveel meer. Ik doe op dit moment eigenlijk veel te weinig met mijn engelenblog, komt wel weer. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...