dinsdag 1 december 2015

Wow de geefmaand november is alweer voorbij


Hey lieverds wat gaat de tijd toch snel, het is alweer december. De geefmaand november is voorbij, maar ik heb besloten om nog even door te gaan. Ik heb nog genoeg te geven, vandaag op het werk 2 grote stukken stof (enkele meters) gegeven en aan een collegaatje een regenponcho gegeven. 
Ik had ook nog een aantal lieverds willen verrassen met kaartjes, tsja dat is er nog steeds niet van gekomen...ik denk dat het een kerstgroet gaat worden hihihi. 


Naast bewust geven stond november geefmaand ook voor bewust ontvangen, en laat ik daar ook eens heel goed in zijn. 
Ik ontving complimentjes, ik kreeg een zak vol met klein speelgoed van Lien, ik kreeg van een nieuwe sponsor Sokken-online.nl van mijn Tante Betsy blog 10 Apollo panty's en ook nog twee leggings. Ik maakte al vaker reclame voor ze hier op het blog als men ernaar vroeg waar van die vrolijke leggings/panty's te kopen...daar dus!


En er is nog een nieuwe sponsor Urban Hippies, wellicht kennen jullie hun leuke handige Hip Pockets wel...nou ik had ze gespot op een foto bij een Tante Betsy jurk en ik paste er al eens eentje bij Pantalone en benaderde Femke en wat bleek ze had me ook al gespot en wilde me wel sponsoren...yeahhh ik mocht twee mooie hip pockets uitzoeken. 


En ohh die lieve Tante van me die verwende me ook met een stel jurkjes, zo happy ermee, wat zijn ze moooiii. Ik word toch altijd zo happy van die vrolijke Tante Betsy jurkjes. 
Ik gaf op mijn Tante Betsy blog een kadobon weg van €30 dankzij Sandra die mijn Cardie Red (vestje) kocht, welke ik weer had gekregen bij een bestelling. Een aantal blogdinnen deden ook mee met de winactie/give away. 
Ik maakte twee dames blij, Myran die nooit wat won, ze gaf de kadobon door aan Karin, wellicht hier ook wel bekend als Karinaandehaak. 
Zo leuk om te doen, hoop nog vaker zo'n leuke actie te kunnen doen. 


Als afsluiter van de maand, kreeg ik de kans om manlief en zijn collega's happy te maken. Manlief vroeg gisteren of ik frikandellen wilde maken, frikandel speciaal, eerst 6 stuks en daarna bleek een collega erbij gekomen te zijn, dus 8 stuks. Toen manlief na een natte werkdag thuis kwam vertelde hij happy te zijn, nou ja ze waren allemaal erg happy geworden van die frikandellen. Hihi ik hoef niet de straat op om bouwvakkers van lekkers te voorzien, zoals ik al eens ergens las...ik kreeg de bestelling thuis en met liefde heb ik ze gemaakt voor de mannen. 
Heb je nu eens bouwvakkers voor de deur/in de straat staan in de winter, bied ze een kop koffie of warme chocomel aan of wat lekkers voor bij hun koffie. Succes verzekerd!
Oh ik zette gisteren ook nog een zak vol met 'monsters' bij een bushalte met een engeltje en sinterklaaskaart eraan ;). 


Ik ben ook nog creatief op het werk geweest, ik ben bezig aan een corset voor onze paspop kerstboom die komt dan in de gang te staan voor onze afdeling. Zo leuk om te mogen maken. 
En vandaag heb ik alle rijen lapjes van een lapjesdeken (opdracht) aan elkaar genaaid, geen foto gemaakt, de vooraf foto deelde ik al in de vorige blogpost, als hij klaar is maak ik zekers een foto!


En last but not least ging ik zaterdagmiddag naar Kerst in de Keet bij Lien, oh wat was het gezellig om de dames weer te zien, Carolien, MiM en Mirjam en ik gingen samen op de foto. Maar ik heb ook gezellig gebabbeld met buurvrouw Ellis en natuurlijk heb ik ook heerlijk geshopt! Zie negenluik ;). 

Zo lieverds ik ga ervandoor...dikke knuffels!

Warme creatieve groetjes van Susan

11 opmerkingen:

  1. Lekker veel geven en ontvangen, fijn.... die oobellen van urban hippies zijn ok zo leuk die zag ik laatst bij Tante Janne. Die kende jou ook al. zal je binnenkort een foto doen van een heel vrolijke jurk maar sorry deze keer geen Tante Betsy. Maar wel minstens zo leuk. Die tasjes zijn ook erg leuk.. En die panty's zijn ook erg kleurig hoor. Ga ik zeker eens naar kijken.. Waar had jij ze ook alweer vandaan?

    Lieve groetjes maar weer.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die panty's zijn van bij Sokken-online ;). Ik heb zelf L/XL en knip ze altijd bij de teennaad af en maak er leggings van. Ik weet dat Petra die me destijds de tip gaf altijd XXL neemt.

      Ja urban hippies hebben ook van die leuke viltrozen zag ik, die ben ik ook al vaker op jurkjes enzo tegengekomen en leren rozen armbandjes.
      Ik ben benieuwd naar de foto lieverd! Ja voor mijn Tante Betsy winactie had ik nu eenmaal een Tante Betsy outfit nodig hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Gezellige post!
    Ben benieuwd naar de 'paspopkerstboom' :-)))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd. Ik ben ook heel benieuwd hoe die er gaat uit zien ;). Wie weet maak ik er thuis ook nog wel eentje...heel misschien dan hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Heerlijk om weer even een gezellig verhaal van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt niet stil gezeten in november! Het glazen engeltje heeft een mooi plekje op mijn side tabel. Nogmaals dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Lien. Het engeltje is van hars maar lijkt op glas want zo kan het ook stuk vallen hihi. Vooral omdat deze niet helemaal gevuld was met edelstenen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijke maand heb je gehad!
    En joehoe ik zie mezelf!! ;-))
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa ik kon het niet laten om jullie allemaal even in een foto collage te zetten. Had die al bij Blogfriends Saturday willen posten, maar vond het toch leuker dat het alleen draaide om het dagje bij Kerst in de Keet. Na mijn #themorethemerrier foto challenge ga ik weer verder met delen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Dat was een super maand dus en nu komt december er nog achteraan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...