dinsdag 12 april 2016

Dankbaar voor vanalles Dinsdag

Hey lieverds zo eens even tijd maken voor een dankbare dinsdag blogpost, want er is natuurlijk zoveel om dankbaar voor te zijn. 
Vandaag creatief mogen zijn op mijn werk, wat is dat toch een zegen dat zo'n leuke baan op mijn pad is gekomen waar je creatief kunt zijn in de baas zijn tijd :). 
Vandaag de pashokjes gordijnen afgemaakt, ik mocht nog aan de slag met overhemden om een leuke binnenkant te maken. Mijn werkcoaches vonden het anders geen mooi visitekaartje. 


Ook dankbaar dat ik zo'n geweldige dochter heb, waar ik vandaag eventjes op bezoek ben geweest...met Koningsdag zie ik haar weer...dus even een dikke knuffel gaan geven. We zijn ook zaterdag samen even een paar uurtjes op bezoek geweest bij mijn moeder in het ziekenhuis, dankbaar dat de operatie voorspoedig is verlopen. Niks ernstigs hoor, maar het herstel zal nog een paar weken duren dus ga ik morgen weer op bezoek (niet in het ziekenhuis ;)). 



Dankbaar ook voor het mooie nieuwe jurkje van Tante Betsy, ze stuurde me dress Birdie Black en hij is zo gaaf! Echt een superleuke jurk, hij is er ook nog met een lichtblauwe ondergrond en een grijze ondergrond, maar die zwarte trok mij het meeste. 


En vorige week waren manlief en ik negen jaar getrouwd, dankbaar dat we het zo fijn samen hebben. Ik deelde vorige week op onze huwelijksdag een paar collages van ons samen. Ik krijg nog altijd een big smile als ik een berichtje krijg van manlief dat hij onderweg naar huis is, dat betekent dat ik mag gaan koken hihi. Nu hoeft hij niet ver te reizen hoor, hij werkt kortbij, maar toch word ik altijd blij van zijn berichtjes en natuurlijk ook van heel veel andere dingen. 


Zo ik ga er vandoor, alhoewel ik ga eerst nog foto's bij elkaar zoeken. Tante Betsy Birdie Black foto check, foto's met manlief check, foto's van het werk check...nog even kijken naar wat foto's samen met dochterlief en met mijn moeder...en ik heb toch nog een foto van gisteren in mijn Tante Betsy jurk creatief geweest met hars en edelstenen ;).  


Warme creatieve groetjes van Susan 

5 opmerkingen:

  1. Mijn jurk kwam vandaag ook! Ikke is blij! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pashok-gordijnen zijn echt zo gaaf! Maar ik hoop wel dat ze aan een heel stevige constructie komen te hangen ;-)
    Beterschap voor je moeder, gefeliciteerd met je trouwdag had ik je al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jurk hè? Ik heb Tweedy black nu ook aan. Kwam gisteren binnen. Manier vond wel de jurk donker en stelde voor dat ik er nog een kocht die lichter van kleur is. hihi. De pashokjes gordijnen zijn gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fotos van jou en je dochter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi geworden de gordijnen ben benieuwd hoe ze straks zullen staan. Ja die print met het vogeltje vind ik ook heel erg leuk. Maar ik wacht nog even af wat er nog aan gaat komen voordat ik een jurk koop. Ik vond die met de lichte achtergrond ook mooi maar las later dat het grijs was.. Hmmm iets minder mijn ding. Zag zelfs dat tante Betsy een hele muisgrijze jurk in de collectie heeft. Daar wasik dan wel verbaasd over. Nou ja, Hij staat je geweldig Susan. Fijn dat het de goede kant uitgaat met je moeder en nog meer leuke foto's van je dierbaren altijd leuk om te zien. Krijgen we vast nog te zien wat je daar aan het maken bent..... :-)

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...